گوشی جدید میزو پاسخی به گوشی Mi MIX شیائومی است

شرکت شیائومی با معرفی گوشی Mi MIX خود توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی بوده و نکته قابل توجه درصد نمایشگر نسبت به بدنه گوشی است که 84.16 درصد تعیین شده است. اگرچه شیائومی قبلاً ادعا کرده بود که درصد نمایشگر به بدنه در گوشی Mi MIX […]

شرکت شیائومی با معرفی گوشی Mi MIX خود توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی بوده و نکته قابل توجه درصد نمایشگر نسبت به بدنه گوشی است که 84.16 درصد تعیین شده است. اگرچه شیائومی قبلاً ادعا کرده بود که درصد نمایشگر به بدنه در گوشی Mi MIX حدوداً 91.3 درصد خواهد بود اما ظاهراً این ادعا تحقق نیافته است. با این وجود باز هم توانسته جای خود در دل طرفدارانش باز کند و فروش در هر 10 ثانیه یک گوشی را برای شیائومی به ارمغان بیاورد. بدیهی است که با دیدن چنین استقبالی دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز به فکر تولید محصولاتی مشابه و برخوردار از این ویژگی باشند.

در همین راستا وب سایت “Weibo” تصاویری منتشر کرده که ظاهراً مربوط به گوشی جدید شرکت میزو است. با توجه به این تصاویر محصول جدید این شرکت نیز همچون گوشی Mi MIX شیائومی، اندازه نمایشگر به بدنه دارای نسبت بالایی خواهد بود، ضمن اینکه گفته شده این گوشی به احتمال زیاد در تاریخ چهارم دی‌ماه رسماً معرفی خواهد شد.

آنچه مسلم است اگر این تصاویر صحت داشته باشد، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در گوشی جدید میزو حتی از گوشی Mi MIX شیائومی نیز بیشتر خواهد بود. چرا که Mi MIX در پایین دارای نوار مربوط به دکمه‌ها بوده در صورتی که چنین چیزی در گوشی میزو مشاهده نمی‌شود. همچنین میزو در محصول جدید خود از یک اسکنر اثر انگشت (که به احتمال زیاد اسکنر اولتراسونیک شرکت کوالکام باشد) استفاده کرده و آن را زیر شیشه نمایشگر جاسازی نموده است. شایعاتی نیز شنیده می‌شود که آیفون بعدی اپل نیز که همزمان با دهمین سالگرد آیفون معرفی خواهد شد، در ظاهر این‌چنین بوده و هیچ دکمه‌ای در جلوی این دستگاه وجود ندارد.

ظاهراً میزو با انتشار شعار “چیزی غیر منتظره در راه است” به‌دنبال این بوده تا طرفداران خود را تا معرفی محصول جدید مشتاق و منتظر نگه دارد. تصاویر منتشر شده را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

 

 

is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-2 is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-1is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال