شیائومی گوشی Mi MIX را با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کرد

اخبار خوش مربوط به شرکت چینی محبوب شیائومی پایانی ندارد، چون در مراسم دیروز این شرکت در کنار معرفی فبلت Mi Note 2 خود از گوشی Mi MIX نیز رونمایی کرد، یک گوشی به اصطلاح مفهومی با نمایشگر بدون حاشیه که در واقع برای فروش ارائه شده است. Mi MIX دارای یک نمایشگر سفارشی 6.4 اینچی […]

اخبار خوش مربوط به شرکت چینی محبوب شیائومی پایانی ندارد، چون در مراسم دیروز این شرکت در کنار معرفی فبلت Mi Note 2 خود از گوشی Mi MIX نیز رونمایی کرد، یک گوشی به اصطلاح مفهومی با نمایشگر بدون حاشیه که در واقع برای فروش ارائه شده است.

Mi MIX دارای یک نمایشگر سفارشی 6.4 اینچی با دقت 2040 در 1080 پیکسل، نسبت تصویر 17:9 است که 91.3 درصد فضای جلو را به خود اختصاص می‎دهد. این نمایشگر واقعا دارای لبه‎های بسیار نازکی در بالا و کناره‎ها است تا تقریبا بدون حاشیه (لبه) به نظر آید. تنها یک حاشیه‎ی بارز دیده می‎شود و آن‎ هم در پایین این گوشی است که در آن‎جا دوربین و اسپیکر قرار گرفته‎اند. Mi MIX دارای دکمه‎های فیزیکی در پایین نیست و اولین گوشی از شرکت شیائومی است که کلیدهای کنترلی آن به روی نمایشگر انتقال داده شده‎اند. نسبت تصویر 17:9 به این معنا است که حتی با وجود دکمه‎های روی صفحه‎نمایش شما هم‎چنان فضای کاملی با نسبت 16:9  را برای محتویات خود در اختیار خواهید داشت.

سنسور مجاورتی و بلندگوی مکالماتی کاملا از دید مخفی هستند.  Mi MIX از یک درایور سرامیکی فیزو الکتریک برای بلندگوی مکالماتی و یک سنسور مجاورتی اولترا سونیک استفاده می‎کند که عملکرد آن‎ها از راه نمایشگر است.

بدنه‎ی این گوشی به طور کامل از سرامیک ساخته شده است، یعنی یک پنل پشتی سرامیکی، بدنه‎ی سرامیکی و دکمه‎های سرامیکی. طراحی این گوشی از یک خط اتصال زبانه‎ای و مادگی برای اتصال نمایشگر به بدنه بهره می‎برد، به جای چسب یا سایر مواد چسبندگی. طراحی صنعتی این گوشی توسط شرکت طراحی Philippe Starck صورت گرفته است.

داخل این گوشی چیپست اسنپ‎دراگون 821 دیده می‎شود. این گوشی در قالب دو مدل به بازار خواهد آمد، یکی با داشتن 128 گیگابایت حافظه‎داخلی و 4 گیگابایت رم و دیگری با داشتن 256 گیگابایت حافظه‎داخلی و 6 گیگابایت رم. مدل دوم هم‎چنین دارای زینت طلایی است، یعنی از رنگ طلایی 18 عیار بر روی لنزهای دوربین و سنسور اثرانگشت در پشت استفاده شده است. دوربین پشتی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی با فناوری PDAF و قابلیت گرفتن ویدئوهای 4K و دوربین جلو از نوع 5 مگاپیکسلی است. این گوشی هم‎چنین دو سیم‎کارت است و داخل آن یک باتری با ظرفیت 4400 میلی‎آمپر ساعت با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام قرار داده شده است.

مدل ابتدایی گوشی Mi MIX قیمتی برابر با 515 دلار و مدل برتر 590 دلار قیمت دارد. هر دو مدل دارای یک قاب چرمی نیز خواهند بود.

تصاویر این گوشی را می‎توانید در زیر مشاهده کنید

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال