رونمایی شیائومی از تلویزیون هوشمند Mi TV S2؛ ضخامتی 9.9 میلیمتری در قاب 48 اینچ

شرکت چینی‌تبار شیائومی اخیرا از یک تلویزیون هوشمند جدید به نام Mi TV 2S رونمایی کرده است. این تلویزیون 48 اینچی که جدیدترین تلویزیون سری Mi Tv این شرکت است، بین اولین تلویزیون 49 اینچی شیائومی و مدل 40 اینچی که در اوایل سال جاری میلادی رونمایی شده بود، قرار می‌گیرد. Mi TV 2S قابلیت […]

شرکت چینی‌تبار شیائومی اخیرا از یک تلویزیون هوشمند جدید به نام Mi TV 2S رونمایی کرده است. این تلویزیون 48 اینچی که جدیدترین تلویزیون سری Mi Tv این شرکت است، بین اولین تلویزیون 49 اینچی شیائومی و مدل 40 اینچی که در اوایل سال جاری میلادی رونمایی شده بود، قرار می‌گیرد.

Mi TV 2S قابلیت این را دارد که بوسیله پورت HDMI 2.0a خود ویدئوهای 4K 60 هرتزی را پخش کند. این تلویزیون‌هوشمند از یک قاب آلومینیومی با ضخامتی در حدود 9.9 میلی‌متر استفاده بهره می‌برد که در نوع خود ضخامتی بی‌نظیر است. در مراسم رونمایی این تلویزیون، شیائومی به وضوح، رنگ و کنتراست بالای این محصول نسبت به سایر محصولات رقبای این شرکت اشاره کرده و به این تلویزیون افتخار کرده است.

Xiaomi-mi-tv-2s-thin

شایان ذکر است که این تلویزیون‌هوشمند از یک پردازنده چهار هسته‌ای 6A928، 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و همچنین از سیستم‌عامل اندروید، نسخه 5.0 آبنبات‌چوبی در قالب رابط کاربری اختصاصی MIUI شیائومی بهره‌مند است.

شیائومی که همیشه با قیمت‌های رقابتی و پایین خود معروف بوده است، برای نسخه استاندارد تلویزیون Mi TV 2S قیمتی 480 دلاری تعیین نموده و قیمت نسخه سینمای آن را 645 دلار اعلام کرده است. این تلویزیون هوشمند در رنگ‌هایی نظیر صورتی، آبی، سبز و طلایی عرضه شده و گفته شده تنوع رنگ بالایی خواهد داشت.

شیائومی همچنین در مراسم رونمایی از تلویزیون هوشمند خود، از یک دستگاه تصفیه آب جدید مخصوص کشور چین رونمایی کرده و گفته است که این دستگاه قرار است مکمل دستگاه تصفیه هوای این شرکت باشد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال