Redmi 3 شیائومی با نمایشگر 5 اینچی و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی رسماً رونمایی شد

پس از انتشار شایعات بسیار سرانجام صبح امروز شیائومی به طور رسمی از گوشی Redmi 3 خود در چین رونمایی کرد. این گوشی جدید مجهز به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 بوده و در قلب آن چیپست اسنپ‌دراگون 616 با پردازنده 8 هسته‌ای خواهد تپید. علاوه بر این ویژگی‌ها برخورداری از […]

پس از انتشار شایعات بسیار سرانجام صبح امروز شیائومی به طور رسمی از گوشی Redmi 3 خود در چین رونمایی کرد. این گوشی جدید مجهز به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 بوده و در قلب آن چیپست اسنپ‌دراگون 616 با پردازنده 8 هسته‌ای خواهد تپید. علاوه بر این ویژگی‌ها برخورداری از پردازنده گرافیکی Adreno 405 و 2 گیگابایت حافظه رم در کنار بهره‌مندی از 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، از دیگر مشخصات فنی این گوشی خواهد بود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که کاربران در صورت نیاز این امکان را خواهند داشت تا با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 128 مگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار داشته باشند. ضمناً Redmi 3 قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان را نیز برای کاربران خود فراهم خواهد نمود.

XiaomiRedmi3

دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب دارای بیشینه دیافراگم 2.0 و PDAF بوده که موجب می‌شود عملیات فوکوس دوربین تنها به 0.1 ثانیه زمان نیاز داشته باشد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو نیز وظیفه گرفتن تصاویر سلفی و پشتیبانی مکالمات تصویری شما را به عهده خواهد داشت. نکته جالب توجه این است که وجود باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی در این گوشی سبب شده زمان مکالمه Redmi 3 نسبت به گوشی نسل قبل خود حدود 80 درصد افزایش داشته باشد. دیگر بهینه‌سازی قابل لمس افزایش 25 درصدی طول عمر باتری بوده است. همچنین این گوشی شارژ سریع 5V/2A را نیز پشتیبانی خواهد کرد. Redmi 3 شیائومی با ضخامت 8.5 میلی‌متر و وزن 144 گرم وارد بازار خواهد شد.

روکش فلزی Redmi 3 شیائومی در سه رنگ متفاوت عرضه شده و علاقه‌مندان از فردا می‌توانند این گوشی را با قیمت 699 یوان چین (106 دلار) از Mi.com و یا Tmall خریداری نمایند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال