گوشی Redmi 3 شیائومی با باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپری معرفی خواهد شد

در حالی که تنها یک روز از درز خبرهای اندازه نمایشگر و تاریخ رونمایی از Redmi 3 شیائومی می‌گذرد؛ این شرکت چینی تبار با انتشار پستی در Weibo، ضمن تایید خبرهای منتشرشده اعلام نموده است که Redmi 3 از یک باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپرساعتی نیز بهره‌مند خواهد بود. لازم به ذکر است که شیائومی در […]

در حالی که تنها یک روز از درز خبرهای اندازه نمایشگر و تاریخ رونمایی از Redmi 3 شیائومی می‌گذرد؛ این شرکت چینی تبار با انتشار پستی در Weibo، ضمن تایید خبرهای منتشرشده اعلام نموده است که Redmi 3 از یک باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپرساعتی نیز بهره‌مند خواهد بود.

لازم به ذکر است که شیائومی در این پست بر این نکته نیز تاکید داشته است که به لطف استفاده از تکنولوژی چگالی انرژی بالا، Redmi 3 علی‌رغم برخورداری از باتری قدرتمند یک گوشی ظریف و باریک خواهد بود.

Redmi 3

طبق مشخصات جدید تایید شده و آنچه که پیش از این در خصوص این گوشی منتشر شده بودغ تاکنون می‌توان چنین گفت که Redmi 3 شیائومی دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی و باتری قدرتمند 4100 میلی‌آمپرساعتی است. علاوه بر این دو ویژگی گفته شده که Redmi 3 دارای بدنه تمام فلزی با طراحی شطرنجی منحصربه‌فرد در پشت دستگاه خواهد بود.

در خصوص سایر مشخصات این دستگاه نیز بر اساس شایعات می‌توان به بهره‌مندی از چیپست اسنپ‌دراگون 616، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ضمن اینکه احتمالاً این گوشی از دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار بوده و از نسخه 5.1.1 اندروید آبنبات چوبی پشتیبانی خواهد نمود.

Redmi 3 شیائومی قرار است روز سه‌شنبه مصادف با 22 دیماه رونمایی شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال