گوشی Redmi note 4 شیائومی با چیپست Helio X20 و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی رسماً معرفی شد

همان‎طور که انتظار می‎رفت، شرکت شیائومی به صورت رسمی گوشی Redmi note 4 خود را معرفی کرد. این دستگاه دارای چیپست ده ‎هسته‎ای Helio X20 مدیاتک (سرعت کلاکی تا 2.1 گیگاهرتز) و یک صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی با دقت فول اچ‎دی است. این گوشی در دو مدل ارائه می‎شود، با 2 گیگابایت رم/16 گیگابایت حافظه‎ی […]

همان‎طور که انتظار می‎رفت، شرکت شیائومی به صورت رسمی گوشی Redmi note 4 خود را معرفی کرد. این دستگاه دارای چیپست ده ‎هسته‎ای Helio X20 مدیاتک (سرعت کلاکی تا 2.1 گیگاهرتز) و یک صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی با دقت فول اچ‎دی است.

گوشی Redmi note 4 شیائومی

این گوشی در دو مدل ارائه می‎شود، با 2 گیگابایت رم/16 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و 3 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، و یک باتری با گنجایش 4100 میلی‎آمپر ساعت خواهد داشت. در بحث دوربین این گوشی از یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی بهره خواهد بود. در پشت گوشی Redmi note 4 شیائومی یک حسگر اثرانگشت نیز دیده می‎شود.

گوشی Redmi note 4

ابعاد Redmi note 4 شیائومی برابر با 151 در 76 در 8.35 میلی‎متر با وزنی در حدود 175 گرم با داشتن سیستم‎عامل اندروید مارشملو و لانچر اختصاصی شرکت شیائومی یعنی MIUI 8 است. Redmi note 4 شیائومی بر اساس داشتن یک بدنه‎ی یکپارچه‎ی فلزی طراحی شده است و به رنگ‎های نقره‎ای، طلایی و خاکستری تیره به بازار خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال