250 هزار دستگاه Redmi Note 4 شیائومی در ده دقیقه به‌فروش رسید

شیائومی که در کشور هند از محبوبیت بالایی برخوردا شده توانسته در عرضه ده دقیقه، 250 هزار دستگاه از گوشی‌هوشمند به تازگی معرفی شده‌ی خود را ، Redmi Note 4، به فروش برساند. این گوشی‌هوشمند در کشور هند با چیپست اسنپ‌دراگون 625 عرضه شده که به نظر می‌آید نسبت به چیپست Helio X20 که در کشور چین […]

شیائومی که در کشور هند از محبوبیت بالایی برخوردا شده توانسته در عرضه ده دقیقه، 250 هزار دستگاه از گوشی‌هوشمند به تازگی معرفی شده‌ی خود را ، Redmi Note 4، به فروش برساند. این گوشی‌هوشمند در کشور هند با چیپست اسنپ‌دراگون 625 عرضه شده که به نظر می‌آید نسبت به چیپست Helio X20 که در کشور چین از آن استفاده شده از قدرت بیشتری برخوردار است.

به‌ گفته‌ی شیائومی، گوشی مورد اشاره توانسته در روز عرضه‌ی خود سه برابر آمار بهتری را نسبت به گوشی  Redmi 3S به ثبت برساند. شیائومی طی چند روز آینده بار دیگر این گوشی را در وب‌سایت‌های مختلف کشور هند برای فروش قرار می‌دهد و انتظار می‌رود آمار بسیار خوبی از فروش این گوشی به دست آید. این گوشی در کشور هند دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی خواهد بود و در رنگ‌های خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود رنگ مشکی مات این گوشی نیز به زودی در کشور هند عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال