گوشی Redmi Note 4X مجوز TENAA را دریافت کرد

گوشی‌هوشمند Redmi Note 4X بار دیگر مورد توجه قرار گرفته و این‌بار در رگولاتوری TENAA تاییدیه‌ی خود را دریافت کرده است. پیش‌ از این نیز مشخصه‌های فنی این گوشی با فاش شدن تصویری از آن به طور کامل در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده بود. براساس این تاییدیه، گوشی‌هوشمند Redmi Note 4X شیائومی به 4 گیگابایت حافظه‌ی […]

گوشی‌هوشمند Redmi Note 4X بار دیگر مورد توجه قرار گرفته و این‌بار در رگولاتوری TENAA تاییدیه‌ی خود را دریافت کرده است. پیش‌ از این نیز مشخصه‌های فنی این گوشی با فاش شدن تصویری از آن به طور کامل در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده بود.

براساس این تاییدیه، گوشی‌هوشمند Redmi Note 4X شیائومی به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد و در دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. شاید نیاز به اشاره نباشد که طراحی این گوشی با نسخه‌ی پیشین خود یعنی Note 4 شباهت بسیار زیادی دارد. این شباهت در بخش سخت‌افزاری گوشی نیز به چشم می‌خورد.

گوشی‌مورد اشاره قرار است به چیپست  Helio X20 شرکت مدیاتک مجهز شود و سنسوری 13 مگاپیکسلی هم برای دوربین اصلی آن تعبیه خواهد شد. تمامی قطعات مذکور توسط یک باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر پشتیبانی می‌شوند. در کنار چیپست شرکت مدیاتک، گفته می‌شود شیائومی نسخه‌ی اسنپ‌دراگون آن را هم با قرار دادن چیپست اسنپ‌دراگون 653 عرضه می‌کند هرچند تحلیل‌گران معتقدند این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال