مشخصات گوشی Redmi Pro 2 شیائومی لو رفت

بعد از اینکه شیائومی گوشی‌هوشمند Redmi Pro با پنل نمایشگر OLED ساخته شده در کشور چین و دوربینی دوگانه آزمایش کرد، حالا قصد دارد نسخه‌ی دوم این گوشی‌هوشمند را روانه بازار کند. حالا تصویری منتسب به این گوشی فاش شده که مشخصه‌های فنی Redmi Pro 2 را به نمایش گذاشته است. شیائومی قصد دارد در گوشی مورد […]

بعد از اینکه شیائومی گوشی‌هوشمند Redmi Pro با پنل نمایشگر OLED ساخته شده در کشور چین و دوربینی دوگانه آزمایش کرد، حالا قصد دارد نسخه‌ی دوم این گوشی‌هوشمند را روانه بازار کند. حالا تصویری منتسب به این گوشی فاش شده که مشخصه‌های فنی Redmi Pro 2 را به نمایش گذاشته است.

شیائومی قصد دارد در گوشی مورد اشاره از دوربینی دوگانه استفاده کند. براساس تصویر فاش شده، می‌توان گفت که شیائومی از سنسور  IMX 362 شرکت سونی در دوربین دوگانه‌ی خود بهره خواهد برد. این سنسور  1/2.55 اینچی دارای اندازه‌ی پیکسل  1.4µm بوده و از فوکس خودکار تکنولوژی پیکسل دوتایی نیز بهره خواهد برد. این در حالی است که در گوشی‌های  Mi Note و Mi Mix شاهد اندازه‌ی پیکسل 1µm بوده‌ایم.

از دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی مورد انتظار می‌توان به باتری با ظرفیت 4,500 میلی‌آمپر ساعتی به همراه عرضه‌ی نسخه‌ی رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. گوشی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید حدودا 260 دلار قیمت خورده است. گمان می‌رود نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی که قیمت 230 دلاری را به خود گرفته با حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال