دعوت‌نامه شیائومی برای مراسم ویژه در 27 مهرماه، خبر از احتمال رونمایی از یک دستگاه جدید می‌دهد!

هرچند هنوز از معرفی گوشی‌هوشمند Mi 4 پرچم‌دار جدید شرکت شیائومی که توانسته خود را به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در این حوزه تبدیل کند، زمان زیادی نگذشته است اما چنین به نظر می‌رسد این شرکت قصد معرفی جانشین این گوشی‌هوشمند را در هفته‌های آینده در سر می‌پروراند. مدتی است که این شرکت برای مراسم […]

هرچند هنوز از معرفی گوشی‌هوشمند Mi 4 پرچم‌دار جدید شرکت شیائومی که توانسته خود را به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در این حوزه تبدیل کند، زمان زیادی نگذشته است اما چنین به نظر می‌رسد این شرکت قصد معرفی جانشین این گوشی‌هوشمند را در هفته‌های آینده در سر می‌پروراند.

مدتی است که این شرکت برای مراسم ویژه‌ای در تاریخ 27 مهرماه دعوت‌نامه‌های خود را ارسال کرده، اما در خصوص اینکه این مراسم به منظور پرده برداری از چه محصولاتی برگزار خواهد شد، خبری در دسترس نیست. بر اساس پیش‌بینی‌ صورت گرفته، احتمالاً این مراسم برای رونمایی شیائومی از گوشی‌هوشمند Mi 5 خود خواهد بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی منتشر نشده؛ اما پیش‌تر در گزارشات چنین گفته شده بود که Mi 5 شیائومی مجهز به یک چیپست 10 هسته‌ای مدیاتک Helio X20، که در حقیقت اولین چیپست 10 هسته جهان است، خواهد بود.

همچنین عنوان شده پرچم‌دار جدید شیائومی دارای صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن QHD و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی از 4 گیگابایت حافظه رم و سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام بهره‌ برده و با قیمتی در حدود 316 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت شیائومی هنوز هیچ بیانیه‌ای به شکل رسمی در خصوص این مسئله منتشر نکرده و به همین دلیل هم جزئیات دقیق این خبر هنوز کاملاً مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال