تیزرهای جدید شیائومی و آماده‌سازی همگان برای معرفی تلفن جدید Mi Phone

هفته‌ی گذشته، شرکت چینی شیائومی، دعوتنامه‌های خود برای تاریخ 23 آوریل و معرفی گوشی‌هوشمند جدید Mi Phone در پایتخت کشور هند را ارسال کرده بود و حالا نیز تصاویری جدید در صفحه‌ی اجتماعی این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی، با به کارگیری حرف “i” در این تصاویر، قصد دارد شرکت اپل را هدف اصلی […]

هفته‌ی گذشته، شرکت چینی شیائومی، دعوتنامه‌های خود برای تاریخ 23 آوریل و معرفی گوشی‌هوشمند جدید Mi Phone در پایتخت کشور هند را ارسال کرده بود و حالا نیز تصاویری جدید در صفحه‌ی اجتماعی این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی، با به کارگیری حرف “i” در این تصاویر، قصد دارد شرکت اپل را هدف اصلی خود قرار دهد!

تصویر اول، دو نقاشی از Monalisa را در کنار یکدیگر را نشان می‌دهد که یکی شفاف و دیگری، به صورت پیکسلی می‌باشد و در قسمت پایین تصویر نیز پرسیده شده که آیا این دو همانند هم هستند؟

Xiaomi sends out teasers for global Mi phone launch on April 23 2

تیزر دوم بیان می‌کند که محصول جدید شیائومی، باتری قدرتمند و بزرگی را در یک محصول جم‌وجور جای داده و آخرین تیزر نیز به دنبال طراحی بدنه‌ی باکیفیت پرچم‌دار جدید این شرکت می‌باشد.

Xiaomi sends out teasers for global Mi phone launch on April 23 3

اینطور که از این تیزرها مشخص است، محصول جدید شیائومی که تا دو روز دیگر در شهر دهلی‌نو معرفی می‌شود، صفحه‌نمایشی با تراکم‌ پیکسلی فوق‌العاده بالا خواهد داشت و یک باتری قدرتمند نیز، انرژی مورد نیاز آن را به سادگی تامین خواهد کرد.

بر خلاف محصولات سایر شرکت‌ها، اطلاعات زیادی از گوشی‌هوشمند جدید شیائومی در دست نیست و باید دو روز دیگر را برای آشنایی کامل با این محصول، صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال