شیائومی سرویس پرداخت موبایل اختصاصی خود را در چین راه‌اندازی می‌کند

پس از راه‌اندازی سرویس‌های پرداخت موبایل توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ همچون اپل و سامسونگ، شرکت‌هایی همچون ال‌جی و هوآوی نیز به فکر راه‌اندازی سرویس پرداخت اختصاصی خود افتادند. حالا شرکت بزرگ شیائومی که می‌توان آن را یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در کشور چین در نظر گرفت، قصد راه‌اندازی سرویس پرداخت اختصاصی خویش […]

پس از راه‌اندازی سرویس‌های پرداخت موبایل توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ همچون اپل و سامسونگ، شرکت‌هایی همچون ال‌جی و هوآوی نیز به فکر راه‌اندازی سرویس پرداخت اختصاصی خود افتادند. حالا شرکت بزرگ شیائومی که می‌توان آن را یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در کشور چین در نظر گرفت، قصد راه‌اندازی سرویس پرداخت اختصاصی خویش را دارد. اینطور که اخبار منتشر شده نشان می‌دهند شیائومی برای انجام این کار با شرکت China UnionPay که یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور چین که در زمینه کارت‌های اعتباری و هوشمند فعالیت دارد، همکاری خواهد کرد.

اینطور که مدیر ارشد اجرایی شرکت شیائومی آقای Lei Jun اعلام کرده، سیستم پرداخت این شرکت (که احتمالا باید Xiaomi Pay نام داشته باشد)، با سیستم NFC کار خواهد کرد، درست همانند سیستمی که اپل برای سیستم پرداخت Apple Pay استفاده می‌کند.

در حال حاضر سیستم‌های پرداخت‌ توسط شرکت‌هایی همچون Tencent و Alibaba تصاحب شده و دیگر شرکت‌ها حضور بسیار کم‌رنگی در این زمینه دارند. حالا که شیائومی نیز به جمع این شرکت‌ها پیوسته، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سهم این دو خرده‌فروش از پرداخت‌های موبایلی کاهش پیدا کرده و به تعداد دارندگان گوشی‌های هوآوی (که پیشتر از سیستم پرداخت اختصاصی این شرکت استفاده می‌کنند) و شیائومی و افرادی که از این سیستم‌های پرداخت استفاده می‌کنند، اضافه شود.

هنوز البته نام این سیستم پرداخت مشخص نشده اما باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه توسط شرکت شیائومی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال