شیائومی به زودی یک مک بوک ویندوزی با قیمتی اقتصادی معرفی می کند

لپ تاپ های سری ردمی بوک شیائومی آماده معرفی هستند. شیائومی در محصولات جدید خود تغییرات بسیار زیادی ایجاد کرده و آنها را برای رقابت با مک بوک های اپل آماده میکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد در تاریخ ۸ آذر علاوه بر معرفی گوشی های سری ردمی K70 […]

لپ تاپ های سری ردمی بوک شیائومی آماده معرفی هستند. شیائومی در محصولات جدید خود تغییرات بسیار زیادی ایجاد کرده و آنها را برای رقابت با مک بوک های اپل آماده میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد در تاریخ ۸ آذر علاوه بر معرفی گوشی های سری ردمی K70 از لپ تاپ های جدید ردمی بوک ۱۴ و ردمی بوک ۱۶ اینچی نیز رونمایی کند. این شرکت مدل ۱۶ اینچی لپ تاپ های خود را با تغییرات زیادی عرضه خواهد کرد. از آخرین مدل ردمی بوک ۱۶ اینچی عرضه شده توسط شیائومی ۲ سال می گذرد.

طراحی این لپ تاپ از طریق تیزر منتشر شده توسط این شرکت در ویبو قابل مشاهده است. در این تیزر مشخص است که طراحی این دستگاه تغییری نداشته و مشابه نسخه قبلی است.‌ علاوه بر آن در این تیزر می توان به وجود پورت هایی نظیر USB Type A، پورت HDMI و جک هدفون به همراه پورت Type C در این دستگاه پی برد.

شرکت سازنده اعلام کرد این دستگاه احتمالا قدرتمندترین دستگاه از سری ردمی بوک ۱۶ در سال ۲۰۲۴ خواهد بود که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. همچنین در این دستگاه اتصال یکپارچه با HyperOS شیائومی برقرار خواهد بود. هنوز جزئیات فنی متعلق به این دستگاه مشخص نشده است اما در مراسم رونمایی این محصول می توان به اطلاعات بیشتری دست پیدا کرد.

این دستگاه که شباهت زیادی به مک بوک اپل دارد به نمایشگر ۱۶.۱ اینچی از نوع FHD مجهز بوده و از صد در صد طیف رنگی sRGB نیز پشتیبانی خواهد کرد. روشنایی صفحه نمایش نیز به ۳۰۰ نیت می رسد. در این دستگاه از یک باتری ۴۶ وات ساعتی استفاده شده که قادر است از شارژر ۶۵ واتی پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال