شیائومی از سرویس پرداخت موبایلی اختصاصی خود با نام Mi Pay پرده برداشت

اگر بیاد آورید چند ماه پیش بود که خبرهایی در مورد احتمال ایجاد سرویس پرداخت موبایلی شیائومی در رسانه‌های خبری منتشر شد. هم اینک این سرویس با نام Mi Pay آغاز به کار کرده است. در حقیقت این سرویس به طور رسمی توسط مدیر عامل این شرکت، لی جون رونمایی گشت. همان طور که پیش بینی […]

اگر بیاد آورید چند ماه پیش بود که خبرهایی در مورد احتمال ایجاد سرویس پرداخت موبایلی شیائومی در رسانه‌های خبری منتشر شد. هم اینک این سرویس با نام Mi Pay آغاز به کار کرده است. در حقیقت این سرویس به طور رسمی توسط مدیر عامل این شرکت، لی جون رونمایی گشت.

همان طور که پیش بینی می‌شد این سرویس بر مبنای NFC کار خواهد کرد. از این رو ساز و کار آن به سرویس Apple Pay شباهت بسیار زیادی دارد. از طرفی گوشی Mi 5 شیائومی هم اینک دارای NFC بوده و از این رو می‌تواند به سادگی از این سیستم پشتیبانی کند.

همان طور که احتمالا می‌دانید این سرویس به منظور انجام عملیات مالی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نتیجه بانک‌ها نیز می‌بایست از آن پشتیبانی نمایند. لیست مربوط به بانک‌های تحت پوشش این سرویس شامل China Construction Bank, Bank of Communications, China Merchants Bank, Huaxia Bank, Minsheng Bank, Ping An Bank به همراه Industrial Bank Bank of China, Industrial and Commercial Bank, China Everbright Bank, Beijing Bank, and Guangdong Development Bank بوده و البته در آینده تعداد بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال