رونمایی رسمی شیائومی از گوشی هوشمند Redmi Note 3؛ بدنه تماما فلزی، سنسور اثرانگشت

شرکت چینی‌تبار شیائومی که حالا دیگر از بزرگان تولید گوشی‌های هوشمند است، سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان، امروز در وطن خود از گوشی هوشمند Redmi Note 3 رونمایی کرد. این گوشی جدید با داشتن ویژگی‌های نظیر بدنه تمام فلزی، حسگر اثر انگشت و باتری عظیم و بزرگ 4000 میلی‌امپرساعتی نسبت به پیشینیان خود […]

شرکت چینی‌تبار شیائومی که حالا دیگر از بزرگان تولید گوشی‌های هوشمند است، سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان، امروز در وطن خود از گوشی هوشمند Redmi Note 3 رونمایی کرد. این گوشی جدید با داشتن ویژگی‌های نظیر بدنه تمام فلزی، حسگر اثر انگشت و باتری عظیم و بزرگ 4000 میلی‌امپرساعتی نسبت به پیشینیان خود بهتر و بزرگ‌تر شده است.

گوشی تازه‌نفس Redmi Note 3 دارای بدنه تمام فلزی زیبایی از جنس آلومینیم بوده که این قاب فلزی در لبه‌های دستگاه دارای انحنای ملایم و جذابی است. این محصول شیائومی در باریک‌ترین نقطه خود تنها 8.65 میلی‌متر ضخامت داشته و با وزنی در حدود 164 گرم، 4 گرم از نسل پیشین خود سنگین‌تر شده که علت این اختلاف وزن را می‌توان در باتری بزرگ‌تر آن دانست.

redmi note 3

در قاب پشتی Redmi Note 3 و در زیر دوربین اصلی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده که قادر است تنها در 0.3 ثانیه قفل صفحه‌نمایش دستگاه را باز کرده و از این حیث دارای رکورد باشد. البته باید دید که این مدت زمان تشخیص اثر انگشت تنها در هنگام بازکردن قفل دستگاه صادق است یا در استفاده سایر اپلیکیشن‌ها هم نیز می‌تواند در همین زمان اثرانگشت را به‌درستی شناسایی کند.

redminote34

گفتنی است این گوشی جدید چینی، دارای‌ صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، پردازنده Helio X10 مدیاتک، بسته به مدل انتخابی؛ 2 گیگابایت حافظه رم با 16 گیگابایت حافظه داخلی یا 3 گیگابایت حافظه رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و سیستم تشخیص فوکوس خودکار فازی بوده و از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی در قالب دو سیم‌کارت همزمان فعال به همراه وای‌فای 802.11ac پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi-Redmi-Note-3 (1)

Redmi Note 3 که با قیمتی در حدود 140 دلار برای مدل 16 گیگابایتی و 172 دلار برای مدل 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد، از سیستم‌عامل محبوب اندروید با نسخه 7 رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI برخوردار بوده و قرار است در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری به بازار قدم بگذارد.

redmi note 3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال