شیائومی از گوشی Redmi Note Prime رونمایی کرد؛ صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی

شرکت چینی‌تبار شیائومی امروز از گوشی جدیدی موسوم به Redmi Note Prime رونمایی کرد و بدین ترتیب دومین گوشی ساخت کشور هند خود بعد از Redmi 2 Prime را معرفی کرده باشد. بر اساس گزارشات، این گوشی تازه‌نفس شیائومی را یک چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت […]

شرکت چینی‌تبار شیائومی امروز از گوشی جدیدی موسوم به Redmi Note Prime رونمایی کرد و بدین ترتیب دومین گوشی ساخت کشور هند خود بعد از Redmi 2 Prime را معرفی کرده باشد.

بر اساس گزارشات، این گوشی تازه‌نفس شیائومی را یک چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه رم قدرت بخشیده و از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 720 در 1280 برخوردار است.

در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا، باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی یعنی 4G و پشتیبانی از دو سیم‌کارت، گوشی‌هوشمند Redmi Note Prime از یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو بهره برده و دارای ابعادی در حدود 154×78.7×9.4 میلی‌متر و وزنی معادل 158 گرم است. ظاهراً شیائومی در این گوشی از نسخه 4.4 اندروید کیت‌کت که حالا یک نسخه سال‌خورده محسوب می‌شود به همراه نسخه 7 رابط کاربری خود یعنی MIUI استفاده کرده است.

Redmi Note Prime-1

در همین رابطه، Manu Jain، مدیر شعبه هند شرکت شیائومی گفته است:

“با عرضه گوشی‌هوشمند Redmi Note Prime خوشحالیم که این فرصت برای طرفداران گوشی‌های سری Mi فراهم شده است تا گوشی‌های خود را به یک نسخه قدرتمند‌تر با حافظه گسترش‌یافته و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت ارتقا دهند.”

وی همچنین افزوده است که:

“باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی و ظرفیت بالای این گوشی در کنار بهینه‌سازی‌های صورت گرفته روی رابط کاربری MIUI، دسترسی کاربران این گوشی را به بهترین و قابل توجه‌ترین عملکرد باتری فراهم می‌کند. از سوی دیگر تولیدات منطقه‌ای ما نشان از این دارد که شیائومی متعهد بوده و خود را بخشی از کشور هند هم می‌داند. ما واقعاً هیجان‌زده و خوشحالیم که توانسته‌ایم دومین گوشی ساخت کشور هند خود را برای کاربران سری Mi معرفی کنیم.”

گفتنی است فروش گوشی‌هوشمند Redmi Note Prime در حال حاضر در سایت آمازون با قیمتی حدود 125 دلار البته برای کشور هند، آغاز گشته است و فروش رسمی آن از فردا صبح کلید می‌خورد.یم دومین گوشی ساخ

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال