گوشی Mi Note 2 شیائومی با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپری به میدان می‌آید

به تازگی خبرها و شایعات جدیدی از گوشی هوشمند Mi Note 2 شیائومی در رسانه‌ها درز پیدا کرده است. گزارشات حاکی از آن است که این گوشی به احتمال زیاد در سه نسخه متفاوت به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. البته قبلا این طور شنیده بودیم که ابعاد نمایشگر هر سه مدل برابر با 5.7 اینچ […]

به تازگی خبرها و شایعات جدیدی از گوشی هوشمند Mi Note 2 شیائومی در رسانه‌ها درز پیدا کرده است. گزارشات حاکی از آن است که این گوشی به احتمال زیاد در سه نسخه متفاوت به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. البته قبلا این طور شنیده بودیم که ابعاد نمایشگر هر سه مدل برابر با 5.7 اینچ خواهد بود. براساس اطلاعات جدید منتشر شده، مدل پایین‌رده دارای نمایشگری با دقت فول‌اچ‌دی بوده و این در حالی است که مدل‌های سطح بالاتر دارای نمایشگری با دقت QHD خواهند بود.

علاوه بر آن براساس این سری از گزارشات منتشر شده، نسخه سطح بالاتر و حرفه‌ای از یک ماژول دوربین دوگانه در بخش پشتی خود برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن برخوداری از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی، وجود یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت به همراه فناوری فورس تاچ و همچنین تکنولوژی شارژ سریع گوشی از جمله دیگر قابلیت‌های این نسخه خواهد بود. براساس شایعات قدیمی‌تر این گوشی به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون 820 و یا اسنپدراگون 823 شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد.

از نظر میزان حافظه‌ داخلی و رم، گفته شده است که Mi Note 2 به احتمال زیاد در نسخه‌های چهار گیگابایتی/ 32 گیگابایتی (میزان حافظه داخلی/ میزان حافظه رم) و همچنین شش گیگابایتی/ 64 گیگابایتی به همراه شش گیگابایتی/ 128 گیگابایتی تولید خواهد شد. این نسخه‌ها به ترتیب 375، 450 و 525 دلار قیمت خواهند داشت. در نهایت دیگر دوباره نیاز به تکرار نخواهد بود که تمامی موارد ذکر شده فعلا در حد یک شایعه بوده و نمی‌توان به طور رسمی بر روی آنها استناد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال