شیائومی 35 میلیون گوشی‌هوشمند در نیمه اول سال صادر کرده است

بر طبق گزارش یک رسانه محلی، شرکت بزرگ شیائومی که دومین شرکت سازنده‌ گوشی‌های هوشمند در چین به شمار می‌رود، 35 میلیون گوشی هوشمند را در نیمه اول سال جاری میلادی صادر کرده است. اگر این آمار درست باشد، با توجه که این شرکت در نیمه اول سال 2014 تنها 26 میلیون دستگاه صادر کرده، […]

بر طبق گزارش یک رسانه محلی، شرکت بزرگ شیائومی که دومین شرکت سازنده‌ گوشی‌های هوشمند در چین به شمار می‌رود، 35 میلیون گوشی هوشمند را در نیمه اول سال جاری میلادی صادر کرده است. اگر این آمار درست باشد، با توجه که این شرکت در نیمه اول سال 2014 تنها 26 میلیون دستگاه صادر کرده، صادرات شیائومی امسال 31 درصد رشد داشته است.

به‌طور کلی این شرکت که 5 سال از عمر آن می‌گذرد، توانسته بود در سال 2014، 61 میلیون دستگاه بفروشد. بد نیست بدانید این شرکت در سه ماه اول سال گذشته میلادی به‌عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند شناخته شده بود. حالا این شرکت در سال جاری میلادی توانسته به‌طور کلی 80 الی 100 میلیون دستگاه گوشی بفروش رساند.

شیائومی در همین ماه از دو پرچم‌دار جدیدش Mi Note و Mi Note Pro رونمایی کرد و بر اساس شایعاتی که به گوش می‌رسد، انتظار می‌رود که به‌زودی از دو پرچم‌دار دیگرش Mi 5 و Mi 5 Plus رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال