شیائومی برگزاری یک رویداد را در 3 آذر در برنامه دارد؛ شاید رونمایی از Mi 5

شرکت شیائومی قرار است هفته بعد (مصادف با سوم آذر ماه) در چین در طی مراسمی رسمی از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورد. افرادی که علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستند می‌توانند با خریداری بلیت مربوطه در آن حاضر شوند. لازم به ذکر است که تعداد این بلیت‌ها بسیار محدود بوده (500 […]

شرکت شیائومی قرار است هفته بعد (مصادف با سوم آذر ماه) در چین در طی مراسمی رسمی از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورد. افرادی که علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستند می‌توانند با خریداری بلیت مربوطه در آن حاضر شوند. لازم به ذکر است که تعداد این بلیت‌ها بسیار محدود بوده (500 عدد) و البته قیمت هر کدام از آنها نیز چیزی برابر 30 دلار خواهد بود. فروش این بلیت‌ها از فردا شروع خواهد شد.

gsmarena_001

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد محصولاتی که قرار است در طی این مراسم از آنها رونمایی شود وجود ندارد. این در حالی است که گوشی‌ Redmi Note 2 Pro این شرکت به تازگی مجوز TENAA خود را دریافت نموده است و البته احتمال رونمایی این کمپانی چینی از گوشی پرچم‌دار این شرکت با نام Mi 5 که اخیرا خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد آن در صفحات اینترنتی و خبرگزاری‌ها درز پیدا کرده است نیز وجود خواهد داشت. بر طبق شایعات منتشر شده، این گوشی پرچم‌دار به تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 820 شرکت کوآلکام مجهز خواهد بود. علاوه بر آن به تازگی امتیازات بنچمارک گک بنچ این گوشی نیز منتشر گشته است.

‌البته لازم به ذکر است که تمامی این موارد تنها در حد حدس و گمان بوده و شاید همانند ماه پیش که این شرکت در مراسم 19 اکتبر خود به جای آن محصولاتی که انتظار می‌رفت، از تلویزیون 60 اینچی 4K Mi TV 3 خود رونمایی به عمل آورد، این موضوع دوباره تکرار شود. در هر صورت لین بین، موسس و رئیس شرکت شیائومی با ارسال دعوت‌نامه زیر، کاربران را به مراسم رسمی خود دعوت نموده است:

gsmarena_002

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال