شیائومی فعلاً برای ورود به بازارهای آمریکا برنامه‌ای ندارد

شرکت شیائومی که حالا به عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا شناخته می‌شود، احتمالاً فروش لوازم‌ جانبی‌ خود را به‌زودی در آمریکا آغاز کند؛ اما آن دسته از کاربرانی که علاقه‌مندند تا گوشی‌های ارزان قیمت این شرکت چینی تبار را در بازارهای آمریکا ببینند احتمالاً مدتی را باید منتظر بمانند. در همین رابطه، […]

شرکت شیائومی که حالا به عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا شناخته می‌شود، احتمالاً فروش لوازم‌ جانبی‌ خود را به‌زودی در آمریکا آغاز کند؛ اما آن دسته از کاربرانی که علاقه‌مندند تا گوشی‌های ارزان قیمت این شرکت چینی تبار را در بازارهای آمریکا ببینند احتمالاً مدتی را باید منتظر بمانند.

در همین رابطه، معاون این شرکت، آقای هوگو بارا در کنفرانس ReCode عنوان کرد که فروش گوشی‌های هوشمند در آمریکا بخشی از برنامه‌های بلند مدت شرکت است. وی بازه زمانی و زمان دقیقی را برای این مسئله مشخص نکرد.

اولین باری نیست که هوگو بارا در مورد برنامه‌های شیائومی برای آمریکا سخن می‌گوید. وی در یک مصاحبه که ماه گذشته صورت گرفته بود هم همین سخنان را مطرح کرد و در همان زمان نیز اظهار کرد که قبل از اینکه به دومین بازار جهانی گوشی‌های هوشمند وارد شویم، باید امور مشتریان و سرویس‌دهی به آنان را در این بازار داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال