شیائومی ساعت هوشمند Huami Amazfit خود را رسماً معرفی کرد

شرکت شیائومی دوباره در یکی دیگر از محصولات خود از نام Huami استفاده کرد. این مورد این بار به یک ساعت هوشمند جدید مربوط می‌شود که Huami Amazfit نام دارد. جالب است بدانید که Huami نام کمپانی است که در زمینه تامین مالی، به شرکت شیائومی کمک‌های بسیار زیادی کرده بود. این ساعت هوشمند که Amazfit نام گذاری شده […]

شرکت شیائومی دوباره در یکی دیگر از محصولات خود از نام Huami استفاده کرد. این مورد این بار به یک ساعت هوشمند جدید مربوط می‌شود که Huami Amazfit نام دارد. جالب است بدانید که Huami نام کمپانی است که در زمینه تامین مالی، به شرکت شیائومی کمک‌های بسیار زیادی کرده بود.

این ساعت هوشمند که Amazfit نام گذاری شده است دارای یک نمایشگر دوار 1.34 اینچی بوده و 300 پیکسل قطر آن می‌باشد. این گجت از یک تراشه دو هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری  1.2 گیگاهرتزی استفاده می‌کند. میزان حافظه رم آن برابر با 500 مگابایت بوده و از طرفی میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز چهار گیگابایت در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند دارای یک باتری با ظرفیت 280 میلی آمپر ساعت نیز می‌باشد. این ساعت هوشمند از نظر قابلیت‌های ارتباطی بسیار مجهز است. برخورداری از نسخه 4 LE بلوتوث به همراه وای‌فای و GPS و همچنین سرویس AliPay (سیستم پرداخت سایت Alibaba) از دیگر موارد مورد نظر در این حیطه می‌باشند. این گجت در کنار این موارد دارای یک حسگر تشخیص دهنده ضربان قلب نیز هست که در هنگام ورزش و فعالیت‌های مربوط به تندرستی و سلامت فعالیت شما را دنبال خواهد کرد.

ساعت هوشمند Huami Amazfit (1)

انرژی باتری قرار گرفته در درون ساعت هوشمند Huami می‌تواند به مدت 35 ساعت دوام آورد و این در حالی است که سیستم GPS آن به طور کامل در این حین روشن و فعال باشد. از طرفی اگر تنها می‌خواهید به مدت یک ساعت در روز ورزش کرده و از سرویس‌های مد نظر استفاده کند، شارژ باتری این محصول به مدت تقریبی پنج روز دوام خواهد آورد. در نهایت اگر می‌خواهید تنها از قابلیت گام‌شمار آن استفاده کنید، شارژ باتری آن می‌تواند تا 11 روز نیز روام آورد.  جالب است بدانید که این ساعت هوشمند دارای مجوز IP67 بوده و از این رو می‌تواند در برابر نفوذ آب و دیگر ذرات ریز مقاومت از خود نشان دهد. گوشه‌های کناری دستگاه نیز سرامیکی بوده و از این رو در برابر خراش مقاوم است. دستبند آن نیز در دو نسخه ورزشی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. از آن جایی که نام شیائومی بر روی این ساعت قرار گرفته است بنابراین برنامه MiFit این شرکت چینی را به همراه پشتیبانی آن از سیستم عامل‌های اندروید و iOS نظاره‌گر خواهیم بود.

این ساعت هوشمند با قیمتی معادل 120 دلار به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. از طرفی فردا در چین فروش آن آغاز خواهد گردید. این ساعت هوشمند را می‌توانید از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین خریداری نمایید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال