شیائومی از دوچرخه هوشمند الکتریکی خود با نام QiCycle رونمایی کرد؛ تاشو و ارزان

شیائومی یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌هوشمند می‌باشد و محصولات آنها از شهرت بسیار بالایی برخوردار است، برای اعلام اینکه آنها تنها به دنبال تولید گوشی‌هوشمند نبوده و در واقع شرکتی فعال در حوزه‌ی تکنولوژی هستند، نوآوری‌های مختلفی را در زمینه‌هایی همچون گجت‌های پوشیدنی، ابزار الکترونیکی، تصفیه‌کننده‌های هوا و … داشته و در کار خود نیز […]

شیائومی یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌هوشمند می‌باشد و محصولات آنها از شهرت بسیار بالایی برخوردار است، برای اعلام اینکه آنها تنها به دنبال تولید گوشی‌هوشمند نبوده و در واقع شرکتی فعال در حوزه‌ی تکنولوژی هستند، نوآوری‌های مختلفی را در زمینه‌هایی همچون گجت‌های پوشیدنی، ابزار الکترونیکی، تصفیه‌کننده‌های هوا و … داشته و در کار خود نیز موفق بوده‌اند. حالا مهندسان این شرکت از یک دوچرخه‌ی الکتریکی جدید رونمایی نموده‌اند که می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد.

این دوچرخه الکتریکی که البته قابل تاشو شدن نیز می‌باشد، قرار است با برند QiCycle وارد بازار شود. ویژگی‌های بسیار خوبی که می‌توان در QiCycle پیدا کرد، باعث شده تا این دوچرخه به یکی از بهترین دوچرخه‌های الکتریکی تبدیل گردد. اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند، این دوچرخه با یک بار شارژ شدن، می‌تواند تا 45 کیلومتر در رکاب زدن به کاربران کمک کند. همچنین قیمتی که برای QiCycle در نظر گرفته شده، 2999 یوآن معادل 455 دلار می‌باشد که همراه با یک اپلیکیشن مخصوص برای ثبت گزارشاتی همچون میزان کالری مصرف شده، سرعت، موقعیت جغرافیایی، ثبت میزان مسافت طی‌شده و … عرضه خواهد شد.

xiaomis-foldable-electric-bicycle

همینطور باید اشاره داشته باشیم که دوچرخه الکتریکی و جدید QiCycle با مجهز بودن به جعبه‌دنده 3 تایی Shimano قابلیت تا شٌدن در اندازه‌ای بسیار کوچک، تنها 14.5 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

البته هنوز مشخص نشده که این دوچرخه الکتریکی قرار است مستقیما توسط خود شیائومی ساخته شود یا نه. پیشتر نیز در اوایل سال جاری، این شرکت دوچرخه‌ی QiCycle R1 (دوچرخه‌ای الکتریکی که البته قابل تا شدن نداشت) را با امکاناتی مشابه و قیمت 3000 دلار عرضه کرد. اینطور که گزارشات قبلی نشان می‌دادند، این دوچرخه الکتریکی توسط شرکت iRiding ساخته شده، گزارشی که در نهایت توسط خود شیائومی نیز تایید شد.

xiaomis-foldable-electric-bicycle2

هر چند، عرضه شدن این دوچرخه‌ی الکتریکی به منظور توسعه دادن فعالیت‌های شیائومی در زمینه‌ی دوچرخه‌های الکتریکی می‌باشد و احتمالا باید گسترده‌تری پیش روی این دوچرخه جدید قرار داشته باشد. از طرفی درخواست‌ها برای دوچرخه‌های الکتریکی نیز بالاست و شاید بتوان گفت که این روزها تعداد دوچرخه‌های الکتریکی از ماشین‌ها در خیابان‌های شلوغ و پر تردد چین، بیشتر شده است. شاید همین موضوع و سخت بودن رقابت در این بازار، باعث شده باشد تا شیائومی قیمت این دوچرخه را تا این حد پایین آورد.

هنوز زمان عرضه این دوچرخه الکتریکی مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال