با ساعت هوشمند ZeaPlus S2 آشنا شوید

کمپانی ZeaPlus یکی از آن کمپانی‌هایی هست که تا به امروز ممکن است اسم آن را نشنیده باشید. آن‌ها سال گذشته اولین تلفن هوشمند خود را منتشر کردند و تا به امروز دو ساعت هوشمند نیز در کارنامه‌ی خود دارند. این کمپانی قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی را به نام  ZeaPlus S2 معرفی کند. این ساعت هنوز […]

کمپانی ZeaPlus یکی از آن کمپانی‌هایی هست که تا به امروز ممکن است اسم آن را نشنیده باشید. آن‌ها سال گذشته اولین تلفن هوشمند خود را منتشر کردند و تا به امروز دو ساعت هوشمند نیز در کارنامه‌ی خود دارند. این کمپانی قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی را به نام  ZeaPlus S2 معرفی کند. این ساعت هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما می‌توان جزئیاتی را در مورد آن بیان کرد.

ساعت هوشمند ZeaPlus S2 یک ساعت هوشمند با صفحه نمایشی گرد مانند می‌باشد. چیپست کمپانی مدیاتک MT6260 بر روی این ساعت قرار گرفته و دارای صفحه نمایش TFT با رزولوشن 240*240 می‌باشد. این ساعت دارای حافظه‌ی رم 32 مگابایتی خواهد بود و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی را خواهد داشت! باتری این ساعت 350 میلی آمپر می‌باشد. برای این ساعت هوشمند، سنسوری 1.3 مگاپیکسلی قرار گرفته تا بتوانید با این سنسور عکس‌های جالبی را توسط ساعت هوشمند خود بگیرید. نکته‌ی جالب این ساعت این است که هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را پشتیبانی کرده و می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد.

با ساعت هوشمند ZeaPlus S2 آشنا شوید

این ساعت توانایی شمردن تعداد‌ گام‌های فرد، ضربان قلب و همچنین مدیریت خواب نیز دارد پس می‌تواند به سلامتی کاربر کمک زیادی را بکند. ساعت هوشمند Zeaplus s2 دارای گواهینامه IP67 می‌باشد در نتیجه ضدآب و ضد گردوغبار خواهد بود.

فعلا اطلاعات بیشتری از این ساعت منتشر نشده است. برای مثال هنوز نمی‌توان به طور یقین در مورد سیستم عامل این ساعت اظهار نظر کرد. طراحی ساعت هم ممکن است باعث جلب توجه هر کسی نشود. این ساعت طراحی خاص خود را دارد که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید. فعلا در سایت شرکت سازنده این ساعت با قیمت 99 دلار قرار گرفته که نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت بسیار مناسبی است که البته ممکن است قیمت آن در زمان معرفی رسمی توسط کمپانی ZeaPlus تغییر کند.

با ساعت هوشمند ZeaPlus S2 آشنا شوید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال