رونمایی کمپانی ZTE از گوشی سطح بالای Axon برای رقابت در بازار‌های آمریکا

شاید گوشی‌های شرکت زد تی ای برای کاربران گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده، نام کاملا آشنایی نباشد اما اخیرا این کمپانی چینی به منظور گسترش نام و آوازه خود در این منطقه، اقدام به معرفی گوشی هوشمند سطح بالایی برای رقابت با دیگر گوشی‌ها در این بازار بزرگ کرده است. Axon نام این گوشی قدرتمند بوده […]

شاید گوشی‌های شرکت زد تی ای برای کاربران گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده، نام کاملا آشنایی نباشد اما اخیرا این کمپانی چینی به منظور گسترش نام و آوازه خود در این منطقه، اقدام به معرفی گوشی هوشمند سطح بالایی برای رقابت با دیگر گوشی‌ها در این بازار بزرگ کرده است. Axon نام این گوشی قدرتمند بوده و طراحی آن طوری انجام گرفته است که مورد پسند کاربران و خریدارن آمریکایی خود قرار گیرد.

گوشی هوشمند Axon زد تی ای، دارای مشخصات فنی بسیار خوبی بوده و از این نظر همانند یک گوشی پرچمدار می‌نماید. صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی دارای دقت 1440p بوده و پردازش اطلاعات گوشی توسط تراشه‌ای قدرتمند به نام اسنپدراگون 810 کوآلکام به همراه دو گیگابایت حافظه RAM انجام خواهد گرفت. ظرفیت باطری گوشی Axon برابر 3000 میلی آمپر ساعت بوده و حافظه‌ داخلی برابر 32 گیگابایت را ارائه می‌دهد. این گوشی جدید از شبکه LTE اپراتور‌های مخابراتی AT&T و T-Mobile نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس گزارشات سایت خبری  Engadget، گوشی جدید زد تی ای کمی در دست، بزرگ بوده و احساس در دست گرفتن یک گوشی ضخیم را به شما می‌دهد. اما به دلیل استفاده این شرکت از آلیاژ فلز بسیار سبک و در عین حال مستحکم و همچنین طراحی خمیده آن در پشت دستگاه، باعث شده است تا در هنگام گرفتن گوشی در دست، ضخامت بالای آن احساس نشود. البته از نظر ظاهری، این گوشی در دسته زیباترین گوشی‌های موجود در بازار قرار نمی‌گیرید و در واقع ظاهر گوشی تنها کمی از طراحی این شرکت چینی برای گوشی‌ها میانرده خود بهتر بوده است.

در پنل پشتی این گوشی شاهد قرارگیری دو دوربین هستیم. سنسور اولی از نوع 13 مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی بوده و در کنار آن، دوربینی با حسگر 2 مگاپیکسل قرار دارد. این حالت از قرار گیری دوربین‌ها به گوشی‌ اجازه می‌دهد تا عمق میدان بسیار خوبی را تشخیص داده و آن را بر روی عکس‌ها اعمال کند. البته لازم است بدانید که این پروسه جالب در این گوشی به صورت گرفتن عکس‌های متعدد انجام نمی‌گیرد. البته این تکنولوژی را قبلا در گوشی‌ وان ام8 اچ‌تی‌سی و بعضی دیگر از گوشی‌های هوشمند سطح بازار دیده بودیم و از دیدن آن بر روی دیگر دستگاه هوشمند نیز خوشحال می‌شویم.

اما هم اکنون به مهیج‌ ترین و بهترین ویژگی این گوشی هوشمند یعنی قسمت آن، می‌رسیم. گوشی Axon به صورت خارج از قرار داد با قیمت بسیار مناسب 450 دلار به فروش گذاشته خواهد شد و جالب است بدانید که این گوشی ارزشمند به میزان 100 دلار از گوشی‌های سطح بالای جی4 ال‌جی و گلکسی اس6 سامسونگ ارزان‌تر است. علاوه بر آن این گوشی دارای دو سال گارانتی بوده و کمپانی زد‌تی‌ای نیز تعهد کرد است که این گوشی هوشمند را تا دو سال از نظر بروزرسانی نرم افزاری پشتیبانی کرده و نسخه 5.1 از سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران آن بگذارد.

هم اینک این گوشی هوشمند به طور مستقیم از وب‌سایت ZTE قابل سفارش خواهد بود. همچنین این گوشی ‌هوشمند در فروشگاه‌های مشهوری همچون Amazon  و eBay و Newegg نیز قابل سفارش خواهد بود. این گوشی از تاریخ 27 ماه جولای به طور رسمی عرضه خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال