ZTE در سدد تولید گوشی هوشمندی با حسگر اثر انگشت

جهان مدرن و تکنولوژی‌های جدید آن همواره از جمله‌ی مهمترین مشکلات حل شده دنیای ما بوده‌ و وجود ویژگی‌های جدید در گوشی‌های هوشمند، به پنهان ماندن راز‌های کاربران کمک کرده اند. هم اینک در مورد قرار‌گیری حسگر اثر انگشت بر روی یک صحبت به میان خواهیم آورد. اگر به یاد داشته باشید، تا چند وقت پیش، وجود […]

جهان مدرن و تکنولوژی‌های جدید آن همواره از جمله‌ی مهمترین مشکلات حل شده دنیای ما بوده‌ و وجود ویژگی‌های جدید در گوشی‌های هوشمند، به پنهان ماندن راز‌های کاربران کمک کرده اند. هم اینک در مورد قرار‌گیری حسگر اثر انگشت بر روی یک صحبت به میان خواهیم آورد.

اگر به یاد داشته باشید، تا چند وقت پیش، وجود یک اسکنر اثر انگشت بر روی یک گوشی، کاری محال به نظر می‌رسید. اما هم اکنون وجود آن بر روی گوشی‌های هوشمند، امری عادی بوده و برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران ضروری است. مطمئنا تا یک یا دو سال آینده، این حسگر بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار وجود خواهدداشت و این امر در آینده، شباهت زیادی به داشتن بلوتوث در یک گوشی امروزی خواهدداشت.

گوشی هوشمندی که هم اکنون قرار است، حسگر اثر انگشت بر روی آن قرار بگیرد، از جانب کمپانی مخابراتی چینی تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها بوده و نام آن ZTE است.

اخیرا تصاویری از گوشی هوشمند جدید کمپانی ZTE به بیرون درز کرده است که بسیاری از این تصاویر با‌کیفیت و جالب در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفته و تمامی آنها از تولید یک گوشی جدید و زیبا سوی شرکت ZTE خبری می‌دهند.

البته هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده و حتی اسم و یا کد گوشی (قابل استفاده در بازار فروش گوشی‌ها) نیز مشخص نشده است. این احتمال می‌رود که گوشی مورد نظر در سطح میان‌رده گوشی‌ها بوده و در کنار آن، وجود حسگر اثر انگشت در این رده می‌تواند بسیار جالب باشد.

یک گوشی جدید با حسگر اثر انگشت خود، چه مشخصاتی می‌تواند داشته باشد؟!

اگر به شایعه اعتقاد داشته باشید، این گوشی از صفحه نمایشی با ابعاد 5 اینچ و دقت تصویر 1080p بهره می‌برد و در کنار آن، پردازنده هشت هسته‌ای و 2 گیگا‌بایت حافظه RAM قرار دارند. البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نام، مدل یا نوع پردازنده و نمایشگر موجود در آن نیست. ولی امیدواریم که تراشه استفاده شده در آن از نوع مناسبی باشد. البته دیگر ویژگی‌های فنی این گوشی نیز مطمئنا از جوانب مثبت آن خواهند بود.

zte-preparing-smartphone-fingerprint-sensor-raqwe.com-02

برای ادامه باید گفت که دوربین اصلی این گوشی از سنسوری با دقت 13 مگاپیکسل بهره می‌برد و در زمینه سیستم عامل نیز باید گفت که احتمالا از یکی از نسخه‌های پیشرفته اندروید بهره‌مند خواهد شد. تمام مشخصات گفته شده، بسیار عالی و جذاب بودند ولی دوباره این نکته تکرار می‌شود که اطلاعات درج شده به هیچ وجه دقیق نیستند.

این گوشی با مدل‌هایی به رنگ‌های آبی، صورتی، قرمز، نارجی، زرد و سبز عرضه خواهد شد و تنوع رنگ‌های آن برای مصارف انسان‌های متنوع‌طلب امروزی بسیار مفید خواهد بود.

قیمت، تاریخ عرضه و دیگر مشخصات آن فعلا منتشر نگشته است و در هر حال، برای این گوشی در بازار‌های فروش، آرزوی موفقیت کرده و برای آن، جایگاه مناسبی را در فروشگاه‌ها آرزومندیم. مطمئنا وجود حسگر اثر انگشت بر روی این گوشی، جایگاه آن را در بین دیگر رقبای هم‌رده خود، بهتر جلوه خواهد داد.

با این تفاسیر، به نظر شما، وجود سنسور اثر انگشت و رنگ‌های متنوع بدنه گوشی، می‌تواند به فروش بیشتر این گوشی و غلبه بر گوشی‌های خوش آتیه دیگر کمپانی‌های چینی کمک کند؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال