MWC 2015: زد تی ای گوشی هوشمند Grand S3 را رسما معرفی کرد

شرکت زد تی ای پرچمدار جدید خود را یک روز قبل از بازگشایی کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلون معرفی کرد. زد تی ای Grand S3 شبیه به بسیاری از گوشی‌های هوشمند سال 2014 است اما یک ویژگی این گوشی هوشمند را متمایز می کند. زد تی ای Grand S3 اولین گوشی هوشمند دنیاست سیستم امنیتی […]

شرکت زد تی ای پرچمدار جدید خود را یک روز قبل از بازگشایی کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلون معرفی کرد. زد تی ای Grand S3 شبیه به بسیاری از گوشی‌های هوشمند سال 2014 است اما یک ویژگی این گوشی هوشمند را متمایز می کند. زد تی ای Grand S3 اولین گوشی هوشمند دنیاست سیستم امنیتی بر اساس اسکن چشم کاربر دارد.

زد تی ای گرند اس3 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p است. چیپ چهار هسته‌ای اسنپدارگون 801  متشکل از پردازنده‌ی Krait 400 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 به همراه سه گیگابایت حافظه ی رم این گوشی هوشمند را پشتیبانی می کنند. از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می توان به حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل افزایش با کارت حافظه‌ی میکرو اس دی، دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسل با فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسل، قابلیت اتصال LTE، صدای دالبی و باتری 3100 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. این تلفن هوشمند با آخرین نسخه از اندروید 4 روانه‌ی بازار خواهد شد.

در حالی که زد تی ای گرند اس3 به نظر عقب گرد به سال 2014 است، یک ویژگی دارد که رقیبی برای آن تا کنون ظاهر نشده است، سنسور اسکن چشم کاربر. این تکنولوژی خلاقانه توسط EyeVerify توسعه یافته و می تواند برای پرداخت های موبایلی و امنیت در آنلاک کردن تلفن هوشمند به کار گرفته شود.

سنسور اسکن چشم به سرعت اسکن اثر انگشت انگشت عمل نمی کند اما از آن امن تر است، گوشی هوشمند هر دو چشم کاربر را برای مسائل امنیتی اسکن می کند. از آنجایی که این اسکن توسط دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این تلفن هوشمند انجام می شود و این دوربین فلاش ندارد، آنلاک کردن گوشی هوشمند یا پرداخت های موبایلی در نور کم برای کاربر امکان پذیر نیست. زد تی ای ادعا کرده از این به بعد در تمام گوشی‌های هوشمند سری گرند این امکان را تعبیه خواهد کرد.

ZTE Grand S3 هم اکنون در چین برای خرید با قیمت 430 یورو در دسترس است. اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی این تلفن هوشمند در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال