گوشی ZUK Edge با نمایشگر 5.5 اینچی خمیده در TENAA رویت شد

دیروز تصاویری مربوط به نسخه دیگری از گوشی ZUK با عنوان ZUK Edge در بنچمارک TENAA رویت شد. همان‌طور که از پسوند Edge در نام این گوشی پیداست نمایشگر این گوشی دارای نمایشگر LCD 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی با لبه‌های از دو طرف خمیده خواهد بود. TENAA سایر مشخصات این گوشی را نیز […]

دیروز تصاویری مربوط به نسخه دیگری از گوشی ZUK با عنوان ZUK Edge در بنچمارک TENAA رویت شد. همان‌طور که از پسوند Edge در نام این گوشی پیداست نمایشگر این گوشی دارای نمایشگر LCD 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی با لبه‌های از دو طرف خمیده خواهد بود.

TENAA سایر مشخصات این گوشی را نیز منتشر کرده که بر اساس آن ZUK Edge مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 821 (با فرکانس 2.35 گیگاهرتز)، 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. علاوه بر این اندروید 6.0 مارشملو به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری ZUI به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی وجود خواهند داشت. ZUK Edge دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است که قابلیت فیلم‌برداری 4K را نیز دارد. در جلو نیز دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. ضخامت گوشی 7.68 میلی‌متر بوده و از یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

این مشخصات انتظارات کنونی ما از ZUK Edge است و تا معرفی رسمی گوشی ممکن است تغییراتی داشته باشند. گفته شده که گوشی ZUK Edge اواخر امسال تنها در چین عرضه خواهد شد اما عرضه سراسری آن نیز در سه‌ماهه نخست سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

تصاویر مربوط به گوشی را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال