اندازه های آیفون 6 را بدانید

هر روز شایعات جدیدی از آیفون 6 به گوش می رسد، این بار از یک آیفون 6 ساختگی و اندازه های آن توسط یک خطکش دیجیتالی منتشر شده است. هدف از انتشار این عکس ها به چالش گذاشتن اندازه های پرچمدار جدید شرکت اپل؛ آیفون 6 بوده است. این تصاویر نشان می دهند آیفون 6 […]

هر روز شایعات جدیدی از آیفون 6 به گوش می رسد، این بار از یک آیفون 6 ساختگی و اندازه های آن توسط یک خطکش دیجیتالی منتشر شده است. هدف از انتشار این عکس ها به چالش گذاشتن اندازه های پرچمدار جدید شرکت اپل؛ آیفون 6 بوده است.

این تصاویر نشان می دهند آیفون 6 صفحه نمایشی 4.7 اینچی با رزلوشن 960*1704 دارد، که دقیقا 50 درصد بیشتر از رزلوشن برادر بزرگتر خانواده آیفون، یعنی آیفون 5s است. امسال اپل قصد دارد با تولید کنندگانی خارج از کمپانی همچون JDI، LG Display و Innolux در تولید پرچمدار جدیدش استفاده نماید.

به هرحال ابعاد نسخه ی ساختگی آیفون 6 به این شرح است : 137.5*67*7 میلی متر (برای مقایسه ی راحت تر ابعاد آیفون 5s را نیز بدانید : 123.8*58.6*7.6 میلی متر)

همچنین این تصاویر اطلاعات کاملی را درباره ظاهر آیفون 6 نیز به ما می دهند، این تصاویر به هیچ کدام از تصاویری که طراحان شایعات تا کنون منتشر کرده اند ندارد. این تصاویر آیفونی سفید رنگ با دکمه ی هوم طلایی رنگ را به نمایش گذاشته اند. در ادامه مطلب با ما باشید تا این تصاویر را با دقت بیشتری ببینیم، به نظر شما این اشکال شباهتی به محصول جنجالی سپتامبر دارند؟

آیفون 5S در کنار آیفون 6

 

iphone-5s-vs-iphone-6

 

7 8 6 1 2 3 4 5

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال