نتایج نظرسنجی ها: آیا شما نیاز به یک گوشی یا تبلت ضد آب دارید؟

دربسیاری از شرایط و موقعیت ها، گوشی موبایل معمولی ما می تواند باعث نجات مان شوند، درحالی که آنها در برابر شرایط مختلف مقاوم سازی نشده اند؛ چراکه آنها معمولا در جیب، کیف و یا دستمان هستند. با این حال، یک روند رو به رشد در میان تولید کنندگان گوشی های ضد آب وجود دارد. […]

دربسیاری از شرایط و موقعیت ها، گوشی موبایل معمولی ما می تواند باعث نجات مان شوند، درحالی که آنها در برابر شرایط مختلف مقاوم سازی نشده اند؛ چراکه آنها معمولا در جیب، کیف و یا دستمان هستند. با این حال، یک روند رو به رشد در میان تولید کنندگان گوشی های ضد آب وجود دارد.

Galaxy S5 و Xperia Z2 نمونه های بارز تلفن های هوشمند ضد آب هستند و ما  میتوانیم به موقعیت های خاصی که این قابلیت آنها ممکن است به کارمان بیاید فکر کنیم.

به همین دلیل است که وبسایت فون آرنا هفته ی گذشته از بازدید کنندگانش درباره ی اهمیت جنبه ی ضد آب بودن گوشی ها و تبلت ها سوال کرد. کاملا شگفت آور است که تعداد قابل توجهی ازمیان 3356 پاسخ دهنده (یعنی 37 درصد)، در هنگام خرید دستگاه تلفن همراه به جنبه ی ضدآبی آن توجه ویژه ای دارند. 52٪ از پاسخ دهندگان نیز عقیده دارند که ویژگی ضد آب بودن گوشی و تبلت برای آنها ضروری نمی باشد، اما از داشتن این ویژگی بدشان نمی آید. در حدود 11٪ از پاسخ دهندگان نیز نسبت به ضد آب بودن یا نبودن گوشی خود اهمیتی قائل نیستند.

با این شرایط، انتطار می رود در آینده شاهد مدل های بیشتر و بیشتر تلفنهای هوشمند با گواهینامه IP، نه تنها در گوشی های پرچمدار، بلکه در تمام گوشی ها باشیم.

ضد اب

لینک کوتاه مطلب | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال