معرفی بهترین ساعت های هوشمند و وسایل پوشیدنی نمایشگاه CES 2015 (بخش اول)

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد. در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را […]

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد.

در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را که به مچ دست بسته می شوند، مورد بررسی قرار دهیم و شاید عینک های هوشمند که جزء وسایل پوشیدنی به حساب می آیند، در میان این مقاله مشاهده نکنید.

Garmin Vivoactive

Garmin Vivoactive

نمایشگاه CES 2015، محلی بود که شرکت گارمین سه محصول جدید از وسایل پوشیدنی را معرفی کرد که یکی از آنها، ساعت هوشمند Vivoactive بود. این ساعت هوشمند که جزو سری محصولات ورزشی به حساب می آیند، امکاناتی را دارند که به سبک زندگی کمک کرده و فعالیت های شما را دنبال و ثبت می کنند. همچنین، یک GPS درون این ساعت هوشمند قرار گرفته و این امکان را به وجود می آورد که بتوان آن را به تلفن هوشمند خود متصل نمود و از اعلانات و یاداوری های تلفن خود، مطلع شد.

این ساعت هوشمند بدون هیچ مشکلی با سیستم عامل های اندروید و iOS کار خواهد کرد و از نرم افزار های Bluetooth Smart و Garmin Connect Mobile استفاده خواهد کرد. همچنین، این نرم افزار ها قادر خواهند بود تا فعالیت های ورزشی، دوچرخه سواری، نتایج مسابقات گلف، ساعت های خواب و برنامه های روزانه را در خود ذخیره کند تا علاوه بر یک ساعت هوشند، همچون یک وسیله ی همراه نیز عمل کند.

هم اکنون این محصول با قیمت 249.99 دلار در حال پیش فروش شدن در امریکا می باشد و به زودی پیش فروش آن در انگلستان نیز آغاز خواهد شد.

Guess Rigor

Guess Martian Watches

Guess از اولین شرکت هایی می باشد که اولین ساعت های هوشمند فشن و مدرن را تولید کرد که نام آن Guess Connect بود و پس از آن، همکاری این شرکت با Martian Watches سبب شد تا محصول جدید این شرکت در نمایشگاه CES 2015 معرفی شود.

ساعت هوشمند جدید Guess Rigor که در این نمایشگاه معرفی شد را می توان نسخه ای ویرایش شده از نسل قبلی این ساعت دانست که عملکرد آن بهبود پیدا کرده است و کاربران قادر خواهند بود تا این ساعت هوشمند را به وسیله ی نرم افزار های سیستم عامل های اندروید و iOS، از تلفن هوشمند کنترل کنند.

نکته ی جالب در رابطه با این ساعت هوشمند، وجود میکروفون و اسپیکر در بخش پایینی آن می باشد که نشان می دهد شما می توانید به وسیله ی سیستم صوتی و صدای خود، به دستور دادن و ایجاد تماس بپردازید.

Kronoz ZeWatch2

Kronoz ZeWatch2

شرکت Kronoz، شرکتی سوئیسی می باشد که سال 2013 تاسیس شده است  و در صنعت وسایل پوشیدنی، کاملا نوپا می باشد. اما این شرکت در نمایشگاه CES 2015 پر رنگ ظاهر شد و طیف وسیعی از محصولات پوشیدنی را معرفی نمود که مهم ترین آنها، ZeWatch2 می باشد.

ZeWatch2 وسیله ای بلوتوثی می باشد که می توان آن را بر مچ دست بست و به وسیله ی آن، از فعالیت های خود با خبر شد و کارها را دنبال کرد. همچنین، یک اسپیکر درونی نیز در وسیله وجود دارد که می تواند در پاسخ تماس های شما یاریتان کند. صفحه ی نمایش این وسیله نیز پیغام ها، اعلانات و تماس های دریافتی را نشان می دهد.

Kronoz ZeWatch2 قابلیت دنبال و مانیتور کردن فعالیت ها و سیستم های خواب شما را دارا می باشد و با سیستم عامل iOS و Android نیز سازگاری کامل دارد و هم اکنون با قیمت 79 دلار در دسترس می باشد.

Lenovo Vibe Band VB10

lenovo Vibe Band VB10

لنوو سعی کرد تا در نمایشگاه CES 2015، دستبند سلامتی Vibe Band VB10 را که دارای اتصالات Bluetooth 4.0 LE و فن آوری جوهر الکترونیک می باشد، معرفی کند. این محصول جدید قادر خواهد بود تا تماس ها و پیام های دریافتی شما را همراه با آخرین اخبار شبکه های اجتماعی به شما اعلام کند و توانایی نشان دادن 150 کاراکتر را به صورت همزمان دارا می باشد.

لنوو اعلام کرد است که این دستبند سلامتی با سیستم عامل های iOS و اندروید سازگاری داشته، باتری آن هفت روز دوام می آورد که البته این در حالتی است که این دستبند به صورت یکسره روشن باشد، ضد آب بوده و تنها 30 گرم نیز وزن دارد.

دستبند سلامتی Vibe Band VB10 در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه می شود و قادر خواهید بود تا این دستبند را با قیمت 89 دلار و از ماه آوریل تهیه نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال