اولین تصویر از گوشی‌هوشمند Galaxy S6 Active لو رفت

احتمالا اگر شما نیز از طرفداران گوشی‌های ضدآب هستید، از اینکه پرچم‌داران جدید سامسونگ چنین قابلیتی را ندارند، ناراحت باشید. این در حالی است که گوشی Galaxy S5 در برابر گرد و غبار و آب ایمن بوده و شاید همین موضوع دلیل خوبی برای معرفی یکی دیگر از محصولات سری Active سامسونگ باشد. حالا اولین […]

احتمالا اگر شما نیز از طرفداران گوشی‌های ضدآب هستید، از اینکه پرچم‌داران جدید سامسونگ چنین قابلیتی را ندارند، ناراحت باشید. این در حالی است که گوشی Galaxy S5 در برابر گرد و غبار و آب ایمن بوده و شاید همین موضوع دلیل خوبی برای معرفی یکی دیگر از محصولات سری Active سامسونگ باشد. حالا اولین تصویر لو رفته از این گوشی‌هوشمند، بدنه‌ی ضد آب این محصول جدید را نشان می‌دهد.

وب‌سایت GSMArena، اولین منبعی بود که این عکس را از فردی ناشناس دریافت کرده بود احتمالا این تصویر، کاملا واقعی می‌باشد و اگر چنین باشد، سه دکمه‌ی اصلی در قسمت پایینی این گوشی مشاهده می‌شود که در سایر محصولات سری Active سامسونگ، شاهد آن هستیم. همچنین بدنه‌ی ضد آب این گوشی‌هوشمند و این دکمه‌ها، سبب شده‌اند تا خبری از سنسور حسگر اثر انگشت نباشد.

یکی دیگر از تفاوت‌های این گوشی‌هوشمند با نسخه‌ی اصلی، عوض شدن جای اسپیکرها و انتقال آنها از قسمت پایینی گوشی به قسمت پشتی آن می‌باشد. اطلاعات بسیار کمی نیز در مورد این گوشی‌هوشمند به همراه تصویر آن منتشر شده که جالب به نظر می‌رسد. اینطور که شایعات نشان می‌دهند، این گوشی‌هوشمند از یک باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که با توجه به باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی S6/S6 edge، پیشرفت بسیار خوبی به حساب می‌آید. یک مورد دیگر نیز از تصاویر معلوم است و آن، وجود لوگوی AT&T در قسمت پشتی این گوشی‌هوشمند می‌باشد

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy S6 Active در دست نیست ولی احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد این محصول ضد آب از سوی سامسونگ خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال