نوکیا در سال جدید میلادی به بازار گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد

در صورتی که شایعات گذشته مبنی بر ورود دوباره‌ی نوکیا به بازار گوشی‌های‌هوشمند را باور نکرده‌اید، حالا وقت آن رسیده تا با تایید‌یه‌ی رسمی نوکیا باور کنید که این شرکت فنلاندی قصد دارد بار دیگر وارد عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند شود. آن‌ها این خبر را در رویدادی که برای سرمایه‌گزاران در نظر گرفته شده بود به صورت رسمی […]

در صورتی که شایعات گذشته مبنی بر ورود دوباره‌ی نوکیا به بازار گوشی‌های‌هوشمند را باور نکرده‌اید، حالا وقت آن رسیده تا با تایید‌یه‌ی رسمی نوکیا باور کنید که این شرکت فنلاندی قصد دارد بار دیگر وارد عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند شود. آن‌ها این خبر را در رویدادی که برای سرمایه‌گزاران در نظر گرفته شده بود به صورت رسمی اعلام کردند.

از آن‌جایی که شرکت نوکیا دیگر تجهیزات لازم را برای تولید گوشی‌های‌هوشمند ندارد، وظیفه‌ی ساخت گوشی‌های برند نوکیا را دو شرکت فنلاندی HMD و تایوانی Foxconn برعهده خواهند گرفت. شرکت HDM که مسئولان سابق نوکیا حالا وظیفه‌ی اجرایی آن را برعهده گرفته‌اند مسئولیت بازاریابی و توسعه‌ی گوشی‌های‌هوشمند نوکیا را خواهد داشت و از سوی دیگر، Foxconn وظیفه‌ی تولید گوشی‌های نوکیا را بر دوش خود می‌بیند.

یکی از گوشی‌های‌هوشمندی که نوکیا قرار است در سال آینده روانه بازار کند احتمالا با کد D1C در دست تولید است. این گوشی میان‌رده دارای چیپست اسنپ‌دراگون 430 و 3 گیگابایت رم خواهد بود. علاوه بر این، نمایشگری با رزولوشن 1080p نیز برای آن تعبیه خواهد شد و در نهایت از اندروید نوقا نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نوکیا قرار است در رویداد MWC 2017 نیز شرکت کند؛ بنابراین احتمال می‌رود فنلاندی‌ها در این رویداد از نسل جدید گوشی‌های‌هوشمند خود رونمایی کنند و بار دیگر بازگشتی قدرت‌مند به بازار گوشی‌های‌هوشمند داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال