گلکسی S8 سامسونگ در تاریخ ۸ اسفند معرفی می‌شود

به منظور کنار آمدن با فاجعه‎ای به اسم گلکسی نوت 7 سامسونگ، شرکت کره‎ای باید چیزی در اختیار مصرف‎کنندگان قرار دهد تا حواس آن‎ها از احتمال فراخوانی دوم این فبلت، پرت شود. این بار، شاهد برگرداندن یک نسخه‎ی “امن” از گلکسی نوت 7 به سامسونگ خواهیم بود. چون اپراتورهایی نظیر AT&T در آمریکا در نظر […]

به منظور کنار آمدن با فاجعه‎ای به اسم گلکسی نوت 7 سامسونگ، شرکت کره‎ای باید چیزی در اختیار مصرف‎کنندگان قرار دهد تا حواس آن‎ها از احتمال فراخوانی دوم این فبلت، پرت شود. این بار، شاهد برگرداندن یک نسخه‎ی “امن” از گلکسی نوت 7 به سامسونگ خواهیم بود. چون اپراتورهایی نظیر AT&T در آمریکا در نظر دارند فروش تمامی واحدهای گلکسی نوت 7 را لغو کنند.

تمامی 4 اپراتور مخابراتی مهم آمریکا به مشتریان اجازه می‎دهند نسخه‎ی جایگزینی نوت 7 را برای تعویض با هر گوشی جدید موجود برگشت بزنند. اگر مشخص شود که نوت 7 آتش گرفته در خطوط هواپیمایی Southwest در روز 4 شنبه‎ی گذشته یک واحد تعویضی و سالم بوده است، یقینا چراغ خاموشی برای فبلتی است که امیدهای زیادی به کاربران داده بود.

با آن‎که ممکن است سامسونگ در نهایت میلیاردها دلار در امر فروش نوت 7 ضرر کند، ولی آینده‎ی این برند نیز به خطر خواهد افتاد. بنابراین برای این‎که این شرکت توجه همه را به آینده جلب کند، تیزر تبلیغاتی برای گوشی گلکسی اس 8 خود منتشر کرده است. این تصویر که پرچم‎دار بعدی سامسونگ را به تصویر می‎کشد، نشان می‎دهد که معرفی آن در تاریخ 8 اسفندماه در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلونای اسپانیا خواهد بود. به عبارت دیگر آن تاریخ زمان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی خواهد بود. واقعا اگر مشخص شود که واحد‎های جایگزینی نوت 7 نیز نظیر مدل‎های ابتدایی خطرناک هستند، سامسونگ برای جلب اعتماد مجدد مصرف‎کننده با مشکل روبه‌رو خواهد شد. بنابراین با آن‎که جلب کردن توجه‎ی آن‎ها به گوشی گلکسی اس 8 ممکن است یک ایده‎ی هوشمندانه باشد، ولی سال‎ها ممکن است طول بکشد تا سامسونگ به دنیا ثابت کند که دستگاه‎های موبایل این شرکت خطری ندارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال