آپدیت رفع هاله قرمز نمایشگر گلکسی S8 ارائه شد

با آن‎که هنوز شاهد انفجار هیچ‎کدام از دستگاه‎های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ نبوده‎ایم، ولی این دو گوشی از زمان عرضه‎ی خود در هفته‎ی گذشته 100 درصد بدون مشکل نبوده‎اند. بسیاری از کاربران یک مشکل “هاله‎ی قرمز رنگ” در نمایشگر گوشی خود را گزارش داده‎اند و این شرکت کره‎ای نوید داده است یک آپدیت نرم‎افزاری […]

با آن‎که هنوز شاهد انفجار هیچ‎کدام از دستگاه‎های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ نبوده‎ایم، ولی این دو گوشی از زمان عرضه‎ی خود در هفته‎ی گذشته 100 درصد بدون مشکل نبوده‎اند. بسیاری از کاربران یک مشکل “هاله‎ی قرمز رنگ” در نمایشگر گوشی خود را گزارش داده‎اند و این شرکت کره‎ای نوید داده است یک آپدیت نرم‎افزاری برای رفع این مشکل ارائه دهد. قول عرضه‎ی این به‎روزرسانی قبل از انتهای ماه فعلی میلادی بوده و به نظر می‎رسد سامسونگ به وعده‎ی خود وفا کرده است.

به‎روزرسانی مذکور برای گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 فروخته شده در بازار کشور این شرکت یعنی کره‎جنوبی ارائه شده است. در رابطه با S8، نسخه‎ی جدید فریم‎ویر G950NKSU1AQDG بوده در حالی‎که در مدل پلاس این شماره به G955NKSU1AQDG است.

در حال حاضر شاهد عرضه‎ی این آپدیت برای سایر کشورها نیستیم اما به نظر می‎رسد در طول چند روز آینده سایر کاربران جهانی سامسونگ نیز قادر به استفاده از آن باشند. به دنبال این آپدیت در حالت Adaptive Display نمایشگر تنظیمات اضافه‎ای به چشم می‎خورد که به کاربر اجازه می‎دهد تعادل رنگی کامل نمایشگر را طبق سلیقه‎ی خود تنظیم کند.

در منوی حالت Screen یک گزینه‎ی جدید تعادل رنگی حاشیه‎ی نمایشگر به چشم می‎خورد و کاربر با استفاده از آن رنگ لبه‎ها را تنظیم کند تا ظاهر رنگ‎های سفید تغییر یابند.

سامسونگ ظاهرا وعده داده است اگر مالکین گوشی‎های آن‎ها از رنگ‎ نمایشگرهای خود پس از آپدیت راضی نیستند، آن‎ها را تعویض می‎کند. متاسفانه، تنظیم تعادل رنگی کامل نمایشگر تنها در حالت Adaptive Display امکان‎پذیر است، بنابراین اگر هم یک نمایشگر با تنظیمات کالیبره شده و هم حذف هاله‎ی قرمز رنگ را می‎خواهید، به نظر می‎رسد احتمال دستیابی به آن وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال