تصویر جدیدی از رنگ ارغوانی گلکسی اس 8 فاش شد

تاکنون چهار رنگ خاکستری، مشکی، نقره‌ای و آبی گلکسی اس 8 سامسونگ تایید شده‌اند و امروز تصویر جدیدی از این گوشی نشان می‌دهد که سامسونگ از گلکسی اس 8 ارغوانی نیز رونمایی خواهد کرد. تصویری که به تازگی منتشر شده با شایعات پیشین مربوط به این گوشی هم‌خوانی کامل داشته و به نظر می‌رسد نکته‌ی […]

تاکنون چهار رنگ خاکستری، مشکی، نقره‌ای و آبی گلکسی اس 8 سامسونگ تایید شده‌اند و امروز تصویر جدیدی از این گوشی نشان می‌دهد که سامسونگ از گلکسی اس 8 ارغوانی نیز رونمایی خواهد کرد. تصویری که به تازگی منتشر شده با شایعات پیشین مربوط به این گوشی هم‌خوانی کامل داشته و به نظر می‌رسد نکته‌ی جدیدی در تصویر امروز دیده نخواهد شد.

در حالی که بیش از یک هفته تا معرفی گلکسی اس 8 زمان باقی نمانده به نظر می‌رسد که تقریبا تمامی مشخصه‌های یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال فاش شده باشد. سامسونگ احتمالا از رنگ مشکی براق نیز برای این گوشی رونمایی خواهد کرد تا گوشی جدید چشم‌ بادامی‌های کره‌ای رقیب جدی آیفون Jet Black اپل باشد.

سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود در تاریخ 9 اسفندماه به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و فراموش نکنید که تاریخ عرضه‌ی این گوشی احتمالا چند روز پس از معرفی رسمی آن باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال