آپدیت اندروید 4.4.4 برای Sony Xperia Z و چند تلفن هوشمند دیگر از سونی

اگر شما هم از کاربران پرچمدار سال پیش سونی هستید و یک Xperia Z برای خود دارید، قسمت آپدیت تلفن هوشمند خود را چک کنید؛ چرا که سونی از امروز عرضه ی اندروید 4.4.4 کیت کت را برای این تلفن هوشمند شروع کرده است. احتمالا اگر آپدیت برای شما در دسترس باشد، یک نوتیفیکیشن بصورت […]

اگر شما هم از کاربران پرچمدار سال پیش سونی هستید و یک Xperia Z برای خود دارید، قسمت آپدیت تلفن هوشمند خود را چک کنید؛ چرا که سونی از امروز عرضه ی اندروید 4.4.4 کیت کت را برای این تلفن هوشمند شروع کرده است.

احتمالا اگر آپدیت برای شما در دسترس باشد، یک نوتیفیکیشن بصورت پاپ-آپ بر روی نمایشگر شما ظاهر خواهد شد که تنها ب لمس کلمه ی Update، خواهید توانست آپدیت جدید را دانلود کرده و در عرض چند دقیقه آن را نصب کنید. (دقت کنید که باتری تلفن هوشمند شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد تا احیانا دچار مشکل نشوید)

لازم به ذکر است Xperia Z از ماه می امسال با اندروید 4.4.2 کار میکرد و سونی با گذر از عرضه ی اندروید 4.4.3 برای این تلفن هوشمند، مستقیما ورژن 4.4.4 را عرضه کرد.

متاسفانه اطلاعات خاصی درباره تغییرات اعمال شده در این آپدیت منتشر نشده و فقط میدانیم که این آپدیت شامل رفع نقص های دو ورژن 4.4.3 و 4.4.4 از طرف گوگل روی اندروید خواهد بود.

گفتنی است این آپدیت برای تلفن های هوشمند Xperia ZL و ZR و SP نیز عرضه خواهد شد.

اگر شما تلفن هوشمند خود را آپدیت کردید، حتما ما را نیز از تغییرات اعمال شده در ورژن جدید آگاه کنید.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال