اندروید 5.0 برای نسخه ی GPE از سامسونگ گلکسی اس 4 منتشر شد!

روز گذشته خبر هایی خوبی برای دارندگان نسخه ی GPE یا Google Play Edition از تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی اس 4 منتشر شد و آن، عرضه ی اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای این تلفن هوشمند بود. پرچم دار سامسونگ در سال 2013، گلکسی اس 4، اولین تلفن هوشمندی می باشد که نسخه ی Google Play Edition از […]

روز گذشته خبر هایی خوبی برای دارندگان نسخه ی GPE یا Google Play Edition از تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی اس 4 منتشر شد و آن، عرضه ی اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای این تلفن هوشمند بود. پرچم دار سامسونگ در سال 2013، گلکسی اس 4، اولین تلفن هوشمندی می باشد که نسخه ی Google Play Edition از آن عرضه شد.

تنها خبری که شاید کمی ناراحت کننده باشد، این است که نسخه ی 5.0.1 برای این تلفن هوشمند عرضه نمی شود. دلیل تاخیر در عرضه ی این بروزرسانی به علت سخت افزار این تلفن هوشمند می باشد چرا که به هنگام عرضه ی بروزرسانی، شرکت ها باید به صورت جداگانه بر روی تلفن های هوشمند خود کار کنند و هر نسخه را به صورت جداگانه عرضه کنند که همین موضوع سبب شد تا این تاخیر به وجود بیاید.

اما اهمیت نسخه های Google Play Edition به چه دلیلی است؟

ویژگی اصلی و مشترک این تلفن هایهوشمند در سیستم عامل آنها می باشد که توسط شرکت های سازنده ویرایش نشده است و به نسخه ی اصلی سیستم عامل اندروید که توسط خود گوگل منتشر میشود شباهت دارد و این بدان معنی است که این تلفن ها شباهت بسیاری با تلفن های هوشمند خط نکسوس شرکت گوگل دارند و به هنگام عرضه ی بروزرسانی ها، کار گوگل بسیار آسان تر می باشد. پس از Galaxy S4، نسخه ی GPE از تلفن های Moto G, HTC One M7, HTC One M8, LG G Pad 8.3, Sony Z Ultra نیز روانه ی بازار شد..

طبق گفته ی سازندگان، این بروزرسانی حدود 500 مگابایت حجم دارد و از این پس دارندگان Galaxy S4 می توانند از طراحی مدرن و جدید اندروید خود لذت ببرند.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال