زمان معرفی HTC One M9 به صورت رسمی تایید شد

شرکت اچ تی سی به طور رسمی تاریخ معرفی HTC One M9 را مشخص کرده است. اکانت توئیتر این شرکت، تاریخ معرفی پرچمدار جدید خود را اول ماه مارس اعلام کرده است. در خبرهای گذشته هم داشتیم که اچ تی سی ساعتی قبل از شروع نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون، کنفرانس خبری برگزار می کند و به […]

شرکت اچ تی سی به طور رسمی تاریخ معرفی HTC One M9 را مشخص کرده است.

اکانت توئیتر این شرکت، تاریخ معرفی پرچمدار جدید خود را اول ماه مارس اعلام کرده است. در خبرهای گذشته هم داشتیم که اچ تی سی ساعتی قبل از شروع نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون، کنفرانس خبری برگزار می کند و به نظر می رسد آن ها قصد دارند به صورت رسمی در تاریخ اول مارس HTC One M9 به همراه تبلت یا گوشی هوشمند دیگری معرفی کنند.

فعلا شایعاتی پیرامون مشخصات این پرچمدار به گوش می رسد که از جمله مهم ترین این شایعات می توان به پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 810 و صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 اشاره کرد. دوربین پشتی این پرچمدار 20.7 مگاپیکسل بوده و سنسور 4 مگاپیکسل دوربین جلو با تکنولوژی HTC UltraPixel این گوشی را برای کسانی که طرفدار سلفی می باشند مناسب کرده است. رنگ های سفید، طلایی و نقره ای از دیگر شایعات مربوط به این پرچمدار می باشد. گمانه زنی هایی هم در مورد اسپیکر آن و تکنولوژی Dolby 5.1 به گوش می رسد که نمی توان از این گمانه زنی ها به طور یقین صحبت کرد.

سایت فرانسوی nowhereelse.fr هم تصویری را از این پرچمدار فاش کرده است. به گفته ی اکانت توئیتر این سایت، آن ها گوشی را چشم نواز تعریف کرده اند که البته واژه ی “چشم نواز” زیاد با عکسی که ما مشاهده می کنیم هم خوانی ندارد. نظر شما در مورد شایعات پخش شده در مورد پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی چیست؟ آیا HTC One M9 می تواند رقیبی قدرتمند برای سامسونگ گلکسی اس 6 یا پرچمدار های جدید شرکت های دیگر شود؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال