سوپرایز موتورولا !!

موتورولا دیروز طی ایمیلی به خبرگزاری ها، از انتشار “خبری مهیج ” در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) پرده برداشت. همچنین گفته شده که جعبه مرموزی نیز برای خبرگزاری ها ارسال میشود. با انتشار این خبر، موجی از حدس و گمان ها برای محصول آینده موتورولا سرازیر شده است. اما فعلا هیچ نشانه دقیقی از […]

موتورولا دیروز طی ایمیلی به خبرگزاری ها، از انتشار “خبری مهیج ” در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) پرده برداشت. همچنین گفته شده که جعبه مرموزی نیز برای خبرگزاری ها ارسال میشود.

با انتشار این خبر، موجی از حدس و گمان ها برای محصول آینده موتورولا سرازیر شده است. اما فعلا هیچ نشانه دقیقی از محتوای این جعبه مرموز دردست نیست. همانطور که اطلاع دارید، شرکت موتورولا، بوسیله کمپانی لنوو از گوگل خریداری شده و هم اکنون این جعبه میتواند حاوی اولین محصول این شرکت با طعم لنوو باشد!

درون این جعبه اسرار آمیز ممکن است بروزرسانی جدید Moto 360 یا Moto E باشد. البته این احتمال هم میرود که یک گجت پوشیدنی جدید (مثل هدست VR) درون آن باشد.

در ضمن موتورولا به عبارت خاصی نیز در متن پیام خود اشاره کرده است: “everything you need fits inside one box” (هر آنچه که شما نیاز دارید در درون یک جعبه جای خواهد گرفت)

این پیام مرموز، خبر از محتوای درون جعبه می دهد و به احتمال زیاد این وسیله یک گوشی خواهد بود و به احتمال کم یک گجت که توانایی های زیادی دارد!!

بنظر شما سوپرایز موتورولا چه خواهد بود؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال