مقایسه مشخصات Samsung Galaxy Alpha با دو پرچمدار Samsung Galaxy S5 و LG G3

سامسونگ گلکسی آلفا، تلفن هوشمند فلزی سامسونگ که شایعات زیادی در مورد آن وجود داشت و طرفداران سامسونگ منتظر معرفی آن بودند، در نهایت امروز رونمایی شد. این گوشی نازک (با قطر 6.7 میلی متر)، دارای قاب فلزی و در کل دارای طراحی شاخصی می باشد؛ با این حال، ما به سختی دستگاهی (به جز آیفون […]

سامسونگ گلکسی آلفا، تلفن هوشمند فلزی سامسونگ که شایعات زیادی در مورد آن وجود داشت و طرفداران سامسونگ منتظر معرفی آن بودند، در نهایت امروز رونمایی شد.

این گوشی نازک (با قطر 6.7 میلی متر)، دارای قاب فلزی و در کل دارای طراحی شاخصی می باشد؛ با این حال، ما به سختی دستگاهی (به جز آیفون 5s) با صفحه نمایش زیر 5 اینچ پیدا کردیم که دارای طراحی شاخص مشابه ای باشد.

البته به این معنی نیست که سامسونگ گلکسی آلفا هیچ گونه رقیبی نخواهد داشت، بلکه این دستگاه زمان بسیار سختی را در تلاش برای به دست آوردن قسمتی از سهم بازار برای خود، پیش رو خواهد داشت. اما در حال حاضر این گوشی دارای یک مزیت مهم است که این مزیت دارا بودن اولین صفحه نمایش 4.7 اینچ می باشد برای یک تلفن هوشمند شاخص میباشد؛ حداقل تا زمانی که آیفون 6 به صورت رسمی رونمایی شود. (و البته به شرطی که قهرمان آینده ی اپل، بر اساس آنچه که بارها و بارها تاکنون لو رفته است، دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچ باشد.)

ما تصمیم گرفتیم که اولین گوشی فلزی سامسونگ را با دو پرچمدار مشهور آندرویدی مقایسه کنیم. این گوشی به طور قابل توجه ای کوچکتر و نازک تر از همتاهای خود یعنی سامسونگ گلکسی اس 5 و ال جی G3 است و همینطور حدود 30 – 35 گرم وزن کمتری نسبت به آنها دارد. ولی در مقایسه ی مشخصات سخت افزاری چطور؟ حداقل ما در این مطلب می توانیم آن ها را با هم مقایسه کرده و این سه دستگاه را طوری که تمایل داریم در برابر یکدیگر قرار دهیم.

البته گلکسی آلفا یک تلفن هوشمند خاص است که مشخصات سخت افزاری رده بالای خود را به رخ نمی کشد. اما بعضی ها ممکن است استدلال کنند که این مورد مشکل ساز نبوده و طراحی فوق العاده آن، این گوشی را با مشخصات نه چندان عالی (اما خوب) سربلند می کند.

اکنون قضاوت با شماست.

Samsung Galaxy Alpha – – – –  Samsung Galaxy S5 – – – – LG G3

design

display camera

hardware

battery

tech

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال