سونی احمقانه ترین محصول جهان را معرفی کرد!

کم کم به فکر این می رسیم که واقعا سونی مشکلی اساسی در زمینه ی طراحی محصولات خود دارد! بعد از معرفی عینک هوشمند خود با ظاهری عجیب، این بار سونی دست به معرفی یک مموری کارت microSD  با ظرفیت 64 گیگابایت زده است که به گفته ی آن ها قابلیت رساندن “صدای حرفه ای” را […]

کم کم به فکر این می رسیم که واقعا سونی مشکلی اساسی در زمینه ی طراحی محصولات خود دارد! بعد از معرفی عینک هوشمند خود با ظاهری عجیب، این بار سونی دست به معرفی یک مموری کارت microSD  با ظرفیت 64 گیگابایت زده است که به گفته ی آن ها قابلیت رساندن “صدای حرفه ای” را دارد.

حتما از خودتان سوال می کنید منظور از رساندن صدا از یک مموری کارت میکرو اس دی چیست؟ سونی مدعی است این مموری کارت می تواند در هنگام خواندن دیتا از خود صدای کمتری از خود تولید کند. به بیانی دیگر، این مموری کارت، نویز کمتری هنگام خواندن و نوشتن اطلاعات ایجاد میکند و باعث میشود صدای ضبط شده در دستگاه های ضبط صدا با کیفیت بالاتری ذخیره شود. در واقع همین قابلیت باعث شده تا قیمت این مموری کارت به 155 دلار برسد! واقعا چه کسی 155 دلار برای خرید همچین مموری کارتی هزینه می کند، در حالی که قیمت عادی آن در ژاپن 90 دلار می باشد؟

این در حالی است که شرکت سامسونگ مموری کارت های 64 گیگابایتی خود را با قیمت 50 دلار در ژاپن به فروش گذاشته و در آمریکا این قیمت به 30 دلار کاهش یافته است و تنها تفاوت آن ها با این مموری کارت سونی داشتن صدای بیشتر هنگام خواندن دیتا است که ممکن است یک بار هم به گوش شما نخورده باشد!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال