پد شارِژر بیسیم گلکسی اس 6 در سایت FCC به ثبت رسید

اسناد و مدارک مرتبط با پد شارژر بیسیم مربوط به پرچمدار آینده‌ی سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge در سایت FCC به ثبت رسیده است. این پد که با شماره‌ی EP-PG920I به ثبت رسیده در دسته بندی “لوازم جانبی” قرار گرفته است…

اسناد و مدارک مرتبط با پد شارژر بیسیم مربوط به پرچمدار آینده‌ی سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S6  و گلکسی S6 Edge در سایت FCC به ثبت رسیده است. این پد که با شماره‌ی EP-PG920I به ثبت رسیده در دسته بندی “لوازم جانبی” قرار گرفته است. پد مورد نظر به صورت بیضی شکل ساخته شده و قرار است در ویتنام تولید شود. این پد دارای ورودی 5 ولتی بوده و حداکثر توان مصرفی آن به 2 آمپر می‌رسد. البته تمامی این انرژی مستقیما وارد گوشی نخواهد شد؛ به هر حال این تکنولوژی تازه وارد بازار شده و هنوز تا کامل شدن فاصله‌ی زیادی را دارد.

شارژر بیسیم یا وایرلسی که قرار است در گلکسی اس 6 مورد استفاده قرار بگیرد در گلکسی نوت 4 به صورت آزمایشی تست شد اما مشخص نیست که پرچمدار جدید سامسونگ قابلیت سریعتر شارژ شدن با استفاده از این تکنولوژی را داشته باشد. فعلا اطلاعات بیشتری در این سایت قرار نگرفته اما همین نکته که سامسونگ به فکر این افتاده تا از این نوع شارژرها در گوشی‌های خود استفاده کند، خود نکته‌ی بسیار مثبتی برای این کمپانی کره‌ای به شمار می‌رود. سامسونگ در فروش این نوع شارژرها برای گوشی‌هایی نظیر گلکسی اس 5 به صورت جداگانه ناموفق عمل کرد، حال شاید با گذشت زمان و قرار دادن این نوع شارژر‌ها در باکس اصلی گوشی‌های جدید خود، شاهد پیشرفت سریع‌تر این تکنولوژی باشیم.

شارژر بی سیم سامسونگ

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال