گلکسی اس 6 سامسونگ در سایت آمازون دیده شد

پرچمدار بعدی تلفن های هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی اس 6 به زودی و در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2015) معرفی می شود و شایعات در مورد این تلفن هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر می شود. امروز سایت آمازون کیف های مخصوص گلکسی اس 6 را برای فروش قرار داده که در کنار کیف ها […]

پرچمدار بعدی تلفن های هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی اس 6 به زودی و در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2015) معرفی می شود و شایعات در مورد این تلفن هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر می شود. امروز سایت آمازون کیف های مخصوص گلکسی اس 6 را برای فروش قرار داده که در کنار کیف ها عکس گوشی هم به چشم می خورد. به هر حال نمی توان مطمئن بود که آیا این تصویر دقیقا گلکسی اس 6 می باشد یا یک گوشی فرضی ولی تصویر ذکر شده با بسیاری از شایعات منتشر شده هم خوانی دارد.

 

197323

شایعات گذشته حاکی از این بودند که گلکسی اس 6 دارای گوشه های منحنی دار و سنسور سنجش ضربان قلب می باشد که در تصویر هم مشاهده می کنید. صفحه نمایش گوشی 5.1 اینچ با رزولوشن qHD و فناوری AMOLED می باشد که ویژگی جدیدی به آن اضافه شده تا در تاریکی شب و هنگام خوابیدن در مد Dim بتوانید  بهترین تجربه ممکن را داشته باشید. از دیگر شایعات مطرح شده، دوربین جلوی 5 مگاپیسکلی به همراه دوربین عقب 20 مگاپیکسلی می باشد.

گفته می شود سامسونگ برای اولین بار از تکنولوژی شارژ بی سیم استفاده می کند بدین صورت که کاربر با یک شارژ 10 دقیقه ای می تواند 4 ساعت از گوشی کار بکشد. پرچمدار جدید سامسونگ در اول ماه مارس و در نمایشگاه بارسلون به طور رسمی معرفی می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال