آمار فروش استثنایی برای هوآوی Asend Mate 7

همانطور که در توییت بالا مشاهده می کنید، هوآوی امروز از مرز یک میلیون فروش در یک ماه برای تلفن هوشمند جدیدش، هوآوی اسند میت 7 گذشت. این دستگاه در ماه گذشته معرفی و عرضه شده است. بسیاری از تلفن های هوشمند چینی از جمله اسند میت 7 هنوز در سراسر دنیا عرضه نشده اند […]

Huawei-Ascend-Mate7-1-million

همانطور که در توییت بالا مشاهده می کنید، هوآوی امروز از مرز یک میلیون فروش در یک ماه برای تلفن هوشمند جدیدش، هوآوی اسند میت 7 گذشت. این دستگاه در ماه گذشته معرفی و عرضه شده است. بسیاری از تلفن های هوشمند چینی از جمله اسند میت 7 هنوز در سراسر دنیا عرضه نشده اند و این فروش تنها برای کشور چین ثبت شده است.

این تلفن هوشمند یکی از بزرگترین دستگاه هایی است هوآوی تا کنون تولید کرده است، اسند میت 7 با صفحه نمایش 6 اینچی و رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل عرضه شده است. میت 7 از فلز ساخته شده است و با یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی مجهز شده است. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به اتصال LTE، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، 2 یا 3 گیگابایت حافظه ی رم، حافظه داخلی قابل افزایش با کارت میکرو اس دی، باتری 4100 میلی آمپری و اندروید کیت کت با رابط کاربری هوآوی Emotion3  اشاره کرد.

در حال حاضر از برنامه ی عرضه ی سراسری این تلفن هوشمند اطلاعی نداریم، ولی به احتمال زیاد در هفته های آینده این تلفن هوشمند حداقل در آسیا عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال