آمار نامعلوم فروش اچ تی سی وان ام8

با اینکه اچ تی سی آماری از فروش پرچمدار جدیدش اعلام نکرده موسسه تحقیقاتی CNET اعلام کرده که ام8 در سرازیری فروش افتاده است. بنابراین گزارش رقابت میان تلفن های هوشمند رده بالا و هجوم گوشی های هوشمند چینی به بازارها، دلیل این کاهش فروش برای اچ تی سی وان ام8 شده است. البته که […]

با اینکه اچ تی سی آماری از فروش پرچمدار جدیدش اعلام نکرده موسسه تحقیقاتی CNET اعلام کرده که ام8 در سرازیری فروش افتاده است.

بنابراین گزارش رقابت میان تلفن های هوشمند رده بالا و هجوم گوشی های هوشمند چینی به بازارها، دلیل این کاهش فروش برای اچ تی سی وان ام8 شده است.

البته که این منطق بی دلیل نیست. برای مثال پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس5 که در آپریل امسال معرفی شد، مقداری از مشتریان تلفن هوشمند جدید اچ تی سی را به خود جذب کرده است که این یعنی کاهش فروش برای اچ تی سی!

تا کنون اچ تی سی اهمیت زیادی به این گزارش نشان نداده، اما باید بداند که روزهای سخت تری هم در پیش دارد. حضور G3 و iPhone 6 در بازار روزهای سخت تری را برای اچ تی سی به همراه خواهد داشت. حال با توجه به این مسائل اچ تی سی ممکن است برای یک پرچمدار جدید برنامه ریزی کند و ام8 پرایم را از برنامه هایش خارج نماید.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال