آپدیت اندروید لالی پاپ برای سامسونگ گلکسی اس 4 و اس 5 نزدیک است

نسخه ی بتا ار اندروید 5 لالی پاپ نسخه ی گوگل پلی بر روی سامسونگ گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 4 نمایش داده شده است و برخی از اسکرین شات های آن نیز منتشر شده است. گلکسی اس4 نسخه ی گوگل پلی نسخه ای پایدار از لالی پاپ را دریافت کرده و این به […]

نسخه ی بتا ار اندروید 5 لالی پاپ نسخه ی گوگل پلی بر روی سامسونگ گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 4 نمایش داده شده است و برخی از اسکرین شات های آن نیز منتشر شده است.

گلکسی اس4 نسخه ی گوگل پلی نسخه ای پایدار از لالی پاپ را دریافت کرده و این به این معناست که بر عرضه ی نسخه ی نهایی بسیار نزدیک هستیم. این نسخه با نگه داشتن طراحی اندروید سعی کرد در رابط کاربری تمام تکنیک طراحی متریال را در نظر بگیرد.

همچنین دارندگان فبلت های نوت 3 نیز خوشحال خواهند شد اگر بدانند به زودی آپدیت اندروید لالی پاپ را بر روی تلفن های هوشمندشان دریافت خواهند کرد. بنابه اخیرا اخبار منتشر شده تا آخر ماه دسامبر گلکسی اس 5 نیز آپریت لالی پاپ دریافت خواهد کرد.

هنوز زمان دقیقی از عرضه ی این آپدیت ها اعلام نشده اما می توانید در این لینک برخی از اسکرین شات های رابط کاربری تاچ وایز به همراه اندروید لالی پاپ را بر روی گلکسی اس 4 ببینید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال