سامسونگ نام تجاری Apps Edge را ثبت کرد

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت اج، توانست تا حدودی به ظاهر گوشی تغییر و تحولاتی دهد و آن را از گلکسی نوت 4 جدا کند. اما هنگامی که این لبه‌ی انحنا دار گوشی بخواهد به کار گرفته شود، واقعا کارآیی زیادی را ندارد. سپس سامسونگ گلکسی اس 6 اج را معرفی کرد و این بار […]

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت اج، توانست تا حدودی به ظاهر گوشی تغییر و تحولاتی دهد و آن را از گلکسی نوت 4 جدا کند. اما هنگامی که این لبه‌ی انحنا دار گوشی بخواهد به کار گرفته شود، واقعا کارآیی زیادی را ندارد. سپس سامسونگ گلکسی اس 6 اج را معرفی کرد و این بار لبه‌ی منحنی دار بیشتر به کار می‌آید و فقط وظیفه‌ی زیبا‌تر کردن گوشی را بر عهده ندارد. گلکسی اس 6  اج توانست خود را خیلی خوب از گلکسی اس 6 جدا کند و به فروش خوبی نیز فعلا دست یافته است.

حال به نظر می‌رسد سامسونگ از قابلیت‌های این لبه‌ی قوسی شکل راضی نیست و این کمپانی کره‌ای پتنتی جدید را تحت عنوان Apps Edge در کشور آمریکا ثبت کرده است. خیلی سخت است که بتوان با این اسم هدف سامسونگ را برای ثبت این عنوان درک کرد. در توضیحات این پتنت ثبت شده توسط سامسونگ آمده است که “این پتنت نرم افزاری برای بهینه‌ سازی و اجرای بیشترین برنامه‌های استفاده شده توسط کاربر” تهیه شده است. در واقع سامسونگ با ثبت این پتنت و اجرایی کردن آن قصد دارد به همان چیزی که در ابتدا خواهان دستیابی آن بوده است، برسد.

سامسونگ نام تجاری Apps Edge  را ثبت کرد

از ثبت شدن این پتنت می‌توان این مطلب را متوجه شد که سامسونگ قصد دارد همچنان با نمایشگر‌های اج کار خود را ادامه دهد. همین چند وقت پیش بود که شایعه‌ی معرفی گلکسی اس 6 اج پلاس برای رقابت با آیفون به بیرون منتشر شد. بنابراین می‌توان این مطلب را حدس زد که گلکسی اس 6 اج تنها گوشی اج موفق سامسونگ نخواهد بود و این کمپانی کره‌ای فعلا با کاربران خود و نمایشگر‌های اج کار زیادی را دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال