آیا باید منتظر اچ تی سی وان(M8) ویندوز فونی باشیم؟

شایعه شده که اچ تی سی قرار است گوشی هوشمند ویندوزی اش که با نام W8 شناخته شده بود را با نامی عجیب وارد بازار کند. بنابر مطالب منتشر شده در ای ان گجت این دستگاه قرار است با نام HTC One (M8) for Windows عرضه شود و نهایتا تا هفته ی آخر سپتامبر امسال […]

شایعه شده که اچ تی سی قرار است گوشی هوشمند ویندوزی اش که با نام W8 شناخته شده بود را با نامی عجیب وارد بازار کند. بنابر مطالب منتشر شده در ای ان گجت این دستگاه قرار است با نام HTC One (M8) for Windows عرضه شود و نهایتا تا هفته ی آخر سپتامبر امسال از سوی اپراتور موبایل وریزون در دسترس خواهد بود.

گفته شده این دستگاه تمامی ویژگی های ام8 آندرویدی محبوب را خواهد داشت و تنها با سیستم عامل ویندوز فون عرضه می شود، متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با طراحی مشابه این دو دستگاه موجود نیست.

شاید نام نهایی این دستگاه HTC One (M8) for Windows نباشد اما این اولین باری نیست که کمپانی اچ تی سی نامی عجیب بر روی محصولات ویندوز فونش می گذارد. سال 2012 کمپانی دو تلفن هوشمند ویندوزفون را با نام های  HTC WindowsPhone 8X و HTC Windows Phone 8S عرضه کرد، در حالی کی می توانستد به راحتی آنها را HTC 8X و8S  بنامد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال