آیا به زودی شاهد عرضه ی تبلت های Galaxy Tab 5 سامسونگ خواهیم بود؟!

جدیدا لیستی از وب سایت صادرات و واردات کشور هند به بیرون درز کرده است که نشان دهنده ی مدلی جدید از تبلت های ساممسونگ می باشد. مدل SM-T555 که ظاهرا به صفحه ی نمایش ۹.۷ اینچی مجهز است، احتمالا نشان دهنده ی سری جدید تب های سامسونگ می باشد. متاسفانه در حال حاضر جزییات […]

جدیدا لیستی از وب سایت صادرات و واردات کشور هند به بیرون درز کرده است که نشان دهنده ی مدلی جدید از تبلت های ساممسونگ می باشد. مدل SM-T555 که ظاهرا به صفحه ی نمایش ۹.۷ اینچی مجهز است، احتمالا نشان دهنده ی سری جدید تب های سامسونگ می باشد.

متاسفانه در حال حاضر جزییات زیادی در مورد این تبلت جدید،در دسترس نمی باشد. گرچه می توانیم این را بگوییم که به مانند تبلت های ۹.۷ اینچی شرکت اپل، این تبلت نیز از نسبت ۴:۳ بر خلاف مدل های پیشین تب های سانسونگ، در صفحه ی نمایش خود استفاده خواهد کرد.

به علاوه، با توجه به سال های گذشته، ممکن است سامسونگ مدل ۷ اینچی را نیز در کنار مدل ۹.۷ اینچی، عرضه کند و حتی در کنار اینها مدل های دیگر مانند مدل ۸ اینچی نیز احتمال عرضه خواهند داشت.

مشخص نیست که سامسونگ چه وقتی از سری جدید تب های خود پرده بر میدارد، اما احتمالا با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از آخرین معرفی تبلت ها توسط این شرکت، این معرفی به زودیِ زود انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال