آیا ورژن جدید Motorola Moto G با صفحه نمایش بزرگتر و دوربین پشتی 8 مگاپیکسل خواهد بود؟

ورژن جدید موتورولا موتو G ممکن است موتورولا موتو G +1 یا موتورولا موتو G2 نامیده شود. با هر نامی که باشد، انتظار می رود با شماره مدل XT1063 وارد بازار شود. ظاهرا این دستگاه توسط نرم افزار GFX benchmark تست شده و وبسایت این نرم افزار بنچمارک اطلاعاتی را در مورد این گوشی در اختیار ما […]

ورژن جدید موتورولا موتو G ممکن است موتورولا موتو G +1 یا موتورولا موتو G2 نامیده شود. با هر نامی که باشد، انتظار می رود با شماره مدل XT1063 وارد بازار شود.

ظاهرا این دستگاه توسط نرم افزار GFX benchmark تست شده و وبسایت این نرم افزار بنچمارک اطلاعاتی را در مورد این گوشی در اختیار ما گذاشته است.

بر اساس این اطلاعات، این  تلفن هوشمند با شماره مدل XT1063 دارای صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1280×720 می باشد که بزرگتر از صفحه نمایش 4.5 اینچی موتو G فعلی است.

اما در زیر قاب آن شاهد همان پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتز اسنپدراگون 400 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 305 خواهیم بود. حافظه رم 1 گیگابابتی آن نیز به همراه حافظه داخلی 8 گیگابایتی بدون تغییر باقی مانده اند.

اما خوشبختانه دوربین پشتی آن از 5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. این دستگاه همچنین دارای دوربین جلوی 2 مگاپیکسل می باشد و با آندروید 4.4.4 از پیش نصب شده همراه خواهد بود.

البته همه ی این ها در حال حاضر فقط حدس و گمان است تا و زمانی که موتورولا آن ها را به صورت رسمی معرفی کند، نمیشود بصورت قطعی درمورد مشخصات آن حرف زد.

میتوان گفت علاوه بر بهبود دوربین، تفاوت دیگر آن با نمونه قبلی افزایش اندازه صفحه نمایش می باشد. اما آیا این واقعا یک ارتقا است؟ در نظر بگیرید که ، تراکم پیکسل نمایشگر جدید، پایین تر از تراکم 329ppi در موتو G خواهد بود.

gfx

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال